Bolivia
Ventana

• Day 76

Amazonas Madidi

January 17 in Bolivia ⋅ ☁️ 29 °C

ab in amazonas. eis vu üserä highlights staht ufem programm und cool sind d seniorä au drbi. ez heisst 5 täg itauchä i diä wunderschöni natur.
      am 8.20 werded mir vu üserem guide domingo im hotel abgohlt. ab gahts ufä fluss richtig lodge mitten im dschungel. mir mached nu e chlinä zwüschähalt bi indigenä uriwohner. guät so ur sind natürli nümmä. si hend sich a derä ziit apasst mit chleider etc. wohne tuänds nu im dschungel und bued alles selber ah.
      d lodge isch me als hammer und au zessä isch eifach nur super. mega was diä chöch zaubered mitten im dschungel.
      unzähligi stundä simmer durä dschungel gwandered. üserä guide het es unglaublichs wüssä über alles. jedi pflanze oder baum kennt er und weiss für was as me si chan bruche. egal eb halsweh, buchweh oder glänkschmerzä hesch im dschungel findsch sicher öppis drgegä. vieli exotischii frücht hemmer probiert d näme hemmer natürli wieder vrgessä. Wasser trunkä us bäum und eifach der duft vu derä tollä, atemberaumendä natur gnossä. ei nacht hemmer sogar verussä irgendwo im nirgendwo miterä matratze und emnä moskitonetz gschlafe eimalig gsi.
      gweckt simmer jede morgä vum dschungel wordä. unglaublich diä vielfalt vu dem sound. Im dschungel isch es immer schwierig viel tier gseh, aber mir hend dörfä chlei öppis gseh. luti brüllaffä vorallem köhrä, aras, riesä schmetterling, vieli chlini chrabeltierli und grossi spiinnänä.
      flussfahrt mitemä selber butä boot hemmer au nu chänä machä, lustig gsi.

eifach wunderschön diä natur chasch nöd beschriebe eifach selber erlebä.

leider isch boliviä sehr e dreckigs land mit viel abfall überall. defintiv au a ort wos ganz sicher nöd herä köhrt. zum glück nöd im amazonas aber im und umä fluss plastik. sehr schad. sonä wunderschöni natur! passed doch eifach besser uf. so schlau sött doch diä menschheit hüt zu tags si.

Wauu so schöni Bilder die Tarantula isch fantastisch 👍🏻

1/20/23Reply

kennsh dich us mit spinnä🕷️ ja mega die flora und fauna

So schön 😍

ja würgli mega😍😍

• Day 66

Excursion dans la selva : jour 2

June 18, 2022 in Bolivia ⋅ ☁️ 22 °C

Nous nous réveillons naturellement aux aurores au milieu de la jungle. La pluie 🌧️ est venue nous réveiller de bon matin. Heureusement, les arbres sont là pour nous abriter.

Après un petit déjeuner copieux (merci Carmen !), nous retournons en exploration dans la jungle. Nous reprenons le même chemin que la veille au soir, et nous aventurons un peu plus loin, près du fleuve. Nous buvons l'eau d'un bambou et apprenons à nous servir de la tige comme d'un instrument de musique 🎺 (enfin, on essaie 😅).
      La matinée se termine par une activité récréative : Juan nous construit en 2 min une balançoire à partir d'une liane. Nous voici, Jane et Tarzan !

Après le repas du midi, c'est déjà l'heure de démonter notre campement et de partir.
      Juan Carlos, qui a dormi sur le bateau, nous apprend qu'il a entendu le jaguar rugir près du fleuve cette nuit, pas si loin du campement. Ça fait froid dans le dos !

Sur le chemin du retour, nous nous arrêtons pêcher. Enfin, on essaye, ce n'est pas très concluant 😅.
      Héloïse, pas très intéressée par la pêche, part se promener dans les environs. Elle revient nous voir avec une sacrée trouvaille : des empreintes de jaguar 🐆. Les empreintes 🐾 sont bien nettes dans la boue, et laissent voir que le jaguar (plutôt petit) a traversé le fleuve pour rejoindre l'autre rive. Finalement, c'est comme si on l'avait un peu vu, et ça suffit à nous faire plaisir 😃.

De retour à Rurrenabaque, nous récupérons nos gros sacs à l'agence et filons dans un tuktuk pour aller au terminal. Ce soir, nous dormons dans le bus 🚌, direction La Paz.

Ventana