• Day 11

Ios - Gialos beach

July 23, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 32 °C

Današnji dan pa je bil samo plaža in plaža. Zajtrk v sobi, pojedli, kar smo kupili, da jutri ne nosimo zraven. Potem pa na kavo in jutranji Ouzo kar na plažo, to “našo”, 50 m od nas. Zakupimo ta dva ležalnika, kar niti ni nora cena, 7 Eur za cel dan. In potem tako prestavljamo ležalnike, da smo imeli kar se da sence, se hodimo v morje hladiti, čeprav piha vroč veter. Tukaj je 37 stopinj, vmes skočita punci po kosilo, gyros je super na plaži, pa praznimo “vinsko klet”, da ne nosimo zraven jutri na Santorini. In končno po treh otokih, gremo še na zadnjo destinacijo. Tisto, ki jo hodi gledat cel svet.

Santorini je ena izmed najbolj priljubljenih popotniških destinacij po vsem svetu in najbolj obiskan grški otok. Baje je to eden najbolj čarobnih krajev, kar jih bomo obiskali. Tako ga vsaj opisujejo.

Kaldera ponuja najbolj dramatičen pogled na morje, kar smo delno videli že prvi dan. Tokrat bomo to dejansko videli še iz druge perspektive. Veselimo se Oie, kjer nas čaka minimalistična kikladska arhitektura, luksuzni hoteli, gurmanske restavracije, dramatična skalnata pokrajina in mogočni vulkan.

Santorini torej, je bil preoblikovan po velikem izbruhu vulkana , ki se je zgodil v 17. stoletju pred našim štetjem in oblikoval osupljivo kaldero. In jutri gremo nazaj, da si vzamemo čas še za te lepote.

Večer preživimo še v Chori, gremo na večerjo ob zatonu sonca, poiščemo vse sladice za otroka, ki jih je želela poskusiti in spat. Jutri pakiramo in čaka nas Santorini.