• Day 12

Ios - Santorini - Fira

July 24, 2023 in Greece ⋅ 🌬 28 °C

Dolg dan je za nami, naporen. Ob 11 smo morali zapustiti sobo, pustili tam prtljago in šli na obilen zajtrk. Trajekt smo pričakali ob 14.30, vmes pa preganjali čas v še enem lokalu v pristanišču in gledali te velike množice mladih, ki so danes “napadli” Ios. Ios The Project 2023 imajo vsi majice in zapestnice, v bistvu je to 5 dni žuranja, DJ-ev, vožnje z ladjicami, itd. Očitno smo pravi čas prišli in odšli, da nam je bilo najhuje prihranjeno, ker tile danes so prišli “lačni” :)

Trajekt danes je pa malo drugačen, 27 metrov, največ 200 ljudi, v bistvu kot ena turistična ladja in prav fino je bilo. Pa cena proti ostalim smešna. 10 eur od Iosa do Santorinija. Uro in 20 minut traja vožnja, ko pristanemo nazaj na Santoriniju, nekako smo sklenili ta naš krog po Kikladih. In takoj razlika, večja gneča, nervozni avtobusni vozniki, malo drugače pač.

Iz pristanišča moramo do Fire, potem pa še z enim avtobusom v Karterados, cca 2 km od Fire. Malo še gremo peš in pridemo v našo zadnjo namestitev tukaj, Anna pension. Krasna velika vila, bazen spredaj, mehki ležalniki, fino. Okopamo se in potem še na ogled Fire.

Fira je čudovita prestolnica otoka in največje ter najbolj svetovljansko naselje Santorinija. Nahaja se na zahodnem robu otoka, nasproti vulkana in dveh vulkanskih otokov, Palaia Kammeni in Nea Kammeni, ki ležita v morju.

Dostop do Fire je poleg cestnih poti iz pristanišča in letališča mogoč tudi z žičnico ali po oslovski poti iz pristanišča, za tiste, ki iščejo tradicionalno izkušnjo. Mi smo šli peš po oslovski poti, se nahodili, videli krasne razglede na kaldero in res je lepo. Pri “Three bells of Fira” smo dočakali ikoničen sončni zahod in se skozi uličice sprehodili nazaj, pojedli večerjo in z avtobusom nazaj na počitek.

Prvi vtis je, da tukaj dosti več gneče, cene so višje, pa do astronomsko visokih v premnogih chic restavracijah, ki jih je tukaj ogromno. Kepica sladoleda recimo je 3-3.5 eur, kar je vsaj po mojem malo pretirano. Kakorkoli, danes počitek, jutri pa po dopoldanskem kopanju, gremo v bojda najlepši del tega otoka, Oia.