Chile
Laguna Tebinquiche

Cejar, Tebinquinche & Ojos de Salar

March 17 in Chile ⋅ ☀️ 30 °C

Okay, heute mal in Kurzform…
      Was haben wir auf der
      Haben-Seite:
      - zwei Russen aus Moskau am 💰 Geldautomat kennen gelernt (gemeinsames Geld abheben geübt) 😆
      - netter junger Franzose aus Toulouse und netter junger Amerikaner (Architekt, reist bereits seit einem Jahr ) aus San Francisco kennen gelernt
      - ⁠Schwimmen in der Salzlagune ( Tebinquinche) danach sehr gute Duschmöglichkeiten
      - ⁠ sehr schöner Abschluss mit Abendpicknick und "Pisco Sour"

Was haben wir auf der
      Soll-Seite:
      - schlechte Kommunikation mit der Agency
      - Zeitpunkt Abholung ändert sich ständig
      - Guide spricht schlecht englisch (hat es sich selbst beigebracht)
      - Fahrt mit altem Van 🚐 ohne Klimaanlage
      - Tour Änderung (2. Bademöglichkeit fehlt )
      - Tour war teilweise sinnlos (Atacama Salt Flats - da gibt's nix)

Tag der Touren

December 17, 2022 in Chile ⋅ ⛅ 26 °C

Die ersti Nacht im Chile isch guet aber churz gsi. Am halbi 5i simmer scho für die ersti Tour abgholt worde. Mir hend welle Geysir El Tatio go ahluege. Und am beste macht mer das ganz früeh am Morge wenns no arschchalt, dass mer die Wasserdampfsüüle guet gseht. Eus isch au gseit worde, dasses chalt wird. Aber mit -7 Grad hemmer nid grechnet😂 D‘Geysire sind au würklich schön und iihdrücklich gsi und de Wasserdampf zum Glück au schön warm. So het mer d‘Jenny und mich immer ih dene Süüle gfunde. Glii isch aber denn d‘Sunne füre cho und het eus ufgwärmt. Üse Guide isch au na witzig gsi. En Dütsche wo vo 10 Jahr uf Chile usgwanderet isch und jetzt nid hei chan, will sink Tochter z‘jung isch und er sie so nid dörf mitneh. Er het viel mit eus gred und sini Meinig zum dem Land nid würklich chöne verstecke😅 De Zmorge hemmer den zmitzt ih de Berglandschaft ufeme schöne Parkplatz gnoh. Sie hend ufeme Campingtischli es härzigs Buffet ufgstellt und ufeme Gaschochet no Rüehrei für alli gmacht. Ufm Heiweg hemmer na 2 Stopps gmacht. De Ersti direkt bim Rio Putana zue und mer het au wunderbar uf de Vulkan Putana gseh. Am Fluss zue hend na paar Vicuñas grased und es isch wiedermal en wunderbare ahblick gsi. De 2ti Halt hemmer binere Lagune mit viel Flamingos gmacht. Da die Lagune eher tüüf gsi isch, hend d‘Flamingos wie Ente müesse schwümme und ihre Chopf is Wasser due, dass ihre Schwanz so useraggt. Das hani bi Flamingos 🦩 ez au nanie gseh. Am 12i ca simmer wieder bi San Pedro de Atacama gsi. Mir sind churz is Hostel, hend chli chillt und eus für d‘Namitagstour parat gmacht. Bevor die gstartet hend simmer na is Roots Cafe en Smoothie als stärkig go trinke. De Guide für eusi Namitagstour isch sehr en komische gsi. Und da sozege all andere us eusere Gruppe portugiesisch gredt hend, hett er mit ihne au portugiesisch gredt und mir hend nie cheggt um was dasses grad gaht. Mir hend eus denn versuecht uf d‘Landschaft konzentriere und üs nid z‘fest weg üsere Gruppe ufregge. Zersch hemmer d‘Lagune Cejas chöne bewundere. Det lebed immerna Bakterie wos scho sit de Dinoziit git. Drum dorf mer det au nid drin bade. Aber grad bide Lagune Piedra nebeddra scho. Sie het so en hööche Salzghalt, dass mer det drinn grad schwebt unds mega ahstrengend gsi isch sini Füess Unterwasser z‘bhalte. Wo mer nacher use sind, isch üse Körper au schneewiis vom Salz gsi. Zum Glück hets dete na eh Duschi gha. Nacher simmer na zunere grössere Lagune Tebenquiche gfahre. Ufem Heiweg hemmer au wieder ufeme Parkplatz ghalte und es het en chliine Apero geh. Es isch nid soo gsi, als hettemer gross Bock druf gha no länger mit dene Lüt Ziit z‘verbringe aber de Apero isch echt sehr härzig gsi. Es het für alli en Pisco Sour geh und dezue Chips mkt Guacamole, Chäs, Olive und na viiiles meh. Am halbi 8i simmer wieder im Städtli zrugg gsi und mir sind den grad wieder is Roots Cafe gsesse für en feine Veggie Burger. Wo mer den vor de Tür vo eusem Hostel gstande sind hemmer scho ghört, wie alli det im Innehof hocked und mitenand reded. Au da hett mer eus wieder ahgmerkt, dass mer echt langsam chli Reisemüed werded, will mer grad so kei Lust gha hend wieder mit dene müesse zschwätze und connecte. 😂 Mir hend eus denn lieslig ah ihne verbiigschliiche und hend jegliche Blickkontakt vermiide. Nachem dusche hemmer eus den ines ruhigeres Eggli zruggzoge und nachli organisatorischi Sache gmacht. Mir hend wieder über Peru gredt und nahglese wie schlimm d‘Sitution det isch. Mir hend na kontakt zu de Giulia, wo immerna in Cusco festhockt und hofft vorem 22.12 uf Lima z‘cho für ihre Rückflug. En andere Schwiizer, wo au am 22 vo Lima zriggflügt isch zum Glück na in Bolivie und versuecht Ziit da chli totschlah. Er flügt ez fürs WM-Final uf Argentinie. Es isch komisch z‘lese wie d‘Lüüt ah Orte feststecked, wo mir na vor paar Täg gsi sind. Früeh und müed simmer den is Bett.Read more

Chili - Laguna de Tebenquiche

January 9, 2020 in Chile ⋅ ☀️ 28 °C

Impressionnante banquise de sel au milieu du désert.

Laguna Tebinquiche