Colombia
Chicó

Bogotá

March 3 in Colombia ⋅ 🌧 14 °C

Nach dem d nina leider ohni gepäck acho isch, simmer 3 täg z bogota underwegs gsie.

Mer sind de alti teil vo de stadt go aluege und hend det en führig gmacht. Sind is gold museum die kunstwerk go bestuhne. Immer weder sehr fein gesse und neus usprobiert. Bi de chile uf em berg uf 3100 meter über meer d ussicht über d stadt gnosse.
    D stadt selber isch uf 2600 meter über meer, merkt mer scho biz bim stegelaufe. Vorallem da ich die letschte wuche am meer verbracht hed.
    D stadt selber hed 7.4 millione iwohner und erstreckt sich über en riese flächi.

Super isch au gsie, das mer d valeria troffe hend. Das isch en kolumbianerin wo ich dazumal in australie zäme i de englisch schuel gsie ben. De dario isch denn au no churz verbi cho.

Morn gahts wiiter uf cartagena. Weder chle meh wärmi und meer.

First night out in Bogotà

February 16, 2019 in Colombia ⋅ 🌧 11 °C

Nach unserer 14stündingen Reise wurden wir von unserer lieben Freundin Monica am Flughafen empfangen und gleich auf ein Bier in den Ausgang mitgenommen.

Após uma viagem de 14 horas, fomos apanhados no aeroporto pela nossa querida amiga Mónica. E quase de seguida convidados a ir beber uma cerveja.Read more

Hello colombia

February 28 in Colombia ⋅ 🌧 13 °C

En ruhige und agnehme flug nach bogota gha. Hed chle vell lüt mit mundschütz umegha.

Z bogota hends eifach kontrolliert öb mer us asiatische länder oder italie chund. Ben ja zum glück die letschte paar täg ned gsie.

Han den s taxi zum hotel gno. Leider gids das hotel wo mer buecht hend sit emene jahr nümme. Das isch jetzt es selina hostel. Zum glück hends mini buechig glich becho und han i mis zimmer chönne. Isch eifach im erste moment chle komisch gsie wenn de taxifahrer halte und seid mer sind da, es aber völlig es anders hotel isch.

Y llegó el último día

April 19, 2017 in Colombia ⋅ ⛅ 18 °C

Hoy quiero reflexionar sobre el español hablado en Colombia. El que más me ha gustado al oído es el de Medellín seguido del de Bogotá.
    Los verbos ne han llamado la atención. Sobretodo el verbo colaborar. Acá se colabora en lugar de ayudar. También interesante el uso del verbo regalar, sustituto de dar.
    El uso del usted también es interesante ya que no se da en la costa.
    Y muchas otras cosas que ahora no recuerdo...

Chicó Norte, Chico Norte, Chicó