Happy new year!!

December 31, 2015 in New Zealand ⋅ ⛅ 25 °C

De volgende dag een reisdagje. We rijden richting noorden en stoppen onderweg in Rotorua. Helaas te weinig tijd om Wai-o-Tapu te bezoeken, het vulkanische geiserpark. Borrelende modderpoelen zien we wel, en de penetrante rotte eieren geur valt ook niet te negeren 😉. Die avond merken we pas echt wat reizen in het hoogseizoen betekent als werkelijk alle campings vol zitten.. We proberen de ene na de andere en steeds weer krijgen we te horen: no vacancy. Zucht. Uiteindelijk weet Thomas toch nog een plekje te regelen. Zelfs met douche, want die kunnen we inmiddels wel gebruiken na al die gratis campings. Minder fijn is dat mijn kleren gestolen worden als ik uit de douche kom en even niet oplet.. Ik mis een broek, shirtje en vestje. Heel vreemd toch? Wie doet dat nou? Wel weer leuk is dat ik nu mag gaan shoppen, yeah!
    Dan is het 31 december. Tijd om de camper weer in te leveren. Met gemengde gevoelens leveren we ons bakbeest weer in. Ok, met vijf man in één camper is best veel. Maar we hebben het zooo gezellig gehad!
    Gelukkig is het feest nog niet over. Niet alleen blijven Thomas ouders nog even voor het zuidereiland (Luuk's vakantie zit er helaas wel op!), we vieren eerst nog samen oud & nieuw in Auckland!! 😁 Voor deze gelegenheid verblijven we in een waanzinnig appartement op de 34e verdieping met prachtig uitzicht op de stad. We halen lekkere hapjes, bubbels en iets wat door kan gaan voor oliebollen. Als we eindelijk mogen aftellen en het vuurwerk vanaf de skytower losbarst staan we allemaal te stuiteren. Wát een begin van het nieuwe jaar! Onvergetelijk! 😁