Satellite
Show on map
  • Day 351

    Hiep hiep hoera!

    August 2, 2016 in Malaysia ⋅ ⛅ 31 °C

    Mijn verjaardag! Als ik wakker wordt hangen de slingers al en ik voel me meteen helemaal jarig, ondanks mijn slaaphoofd. Ik word verrast met carrot cake en lieve kaartjes uit Nederland, een mooier cadeau had ik niet kunnen verzinnen.

    's Middags bezoeken we de Batu caves, een grottencomplex waarin een hindoeistische tempel gevestigd is. Het is een beetje een 'excuus'-tripje omdat we niet veel zin hebben om de stad te gaan ontdekken maar toch iets gedaan willen hebben (het is HEET!). Toch is het een leuk uitstapje, mede door de aapjes op en rond de trappen.

    Daarna is het weer tijd voor niksdoen aan het zwembad. Heeeerlijk. 's Avonds drinken we gin & tonics en witbiertjes -we hebben goed moeten zoeken, er is hier bijna nergens alcohol verkrijgbaar- op het dakterras met een fenomaal uitzicht over de stad.. Een onvergetelijke verjaardag! Én heel bijzonder om een dag als deze te mogen vieren met deze twee toppers!
    Read more