Fuhlsbüttel

Here you’ll find travel reports about Fuhlsbüttel. Discover travel destinations in Germany of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Vi skulle til Lissabon og fordi flyrejsen var væsentligt billigere fra Hamborg Lufthavn, frem for fra Billund, skulle vi altså nu, for første gang, rejse fra Hamborg og fordi vi gerne ville sikre os mod uheldige hændelser, (bil-uheld, kø etc.), valgte vi at rejse til Hamborg dagen før selve afrejsen.

Vi fandt et billigt hotel tæt på lufthavnen, kostede ca. 700,- incl. morgenmad og parkering. Ja rent faktisk kunne vi såmænd let have parkeret lige uden for hotellet, uden det havde kostet os noget.

Hotel Cockpit heder hotellet og det ligger ret ideelt i.fh.t. lufthavnen og morgenmaden var ganske udmærket, frisk kaffe og friskt brød etc. - Da vi havde spist, bestemte vi os for at gå ud til lufthavnen og det var faktisk ganske overkommeligt. Jeg vil tro det tog os en lille halv time, men på ingen måde anstrengende.

16.02.2018 - Zwischenstopp HH

February 16, 2018 in Germany

Park, Sleep & Fly in Hamburg, online Check-in (hat nicht geklappt - haben später dann andere Plätze bekommen und auch das bestellte Essen kam nicht) für den Flieger morgen und ein Gute-Nacht-Bier

Fuhlsbüttel, Fuhlsbuettel, Hamburg-Fuhlsbüttel, Фулсбител