Fuhlsbüttel

Hamburg

April 27, 2019 in Germany ⋅ 🌧 9 °C

Jaaaa heute war ein angenehmer Tag 😍
    Sonnig, nicht kalt, angenehm.
    Erst bissl auf der Landstraße rumgurken und dann ab Hannover rauf auf die Autobahn bis Hamburg.

Gegen 15 Uhr angekommen und dann haben wir uns treiben lassen. Und Dada schon sind wir im Gespräch mit 2 Hamburger Urgesteinen 😉Read more

Overnatning & P nær Hamborg Lufthavn

June 28, 2017 in Germany ⋅ ☀️ 17 °C

Vi skulle til Lissabon og fordi flyrejsen var væsentligt billigere fra Hamborg Lufthavn, frem for fra Billund, skulle vi altså nu, for første gang, rejse fra Hamborg og fordi vi gerne ville sikre os mod uheldige hændelser, (bil-uheld, kø etc.), valgte vi at rejse til Hamborg dagen før selve afrejsen.

Vi fandt et billigt hotel tæt på lufthavnen, kostede ca. 700,- incl. morgenmad og parkering. Ja rent faktisk kunne vi såmænd let have parkeret lige uden for hotellet, uden det havde kostet os noget.

Hotel Cockpit heder hotellet og det ligger ret ideelt i.fh.t. lufthavnen og morgenmaden var ganske udmærket, frisk kaffe og friskt brød etc. - Da vi havde spist, bestemte vi os for at gå ud til lufthavnen og det var faktisk ganske overkommeligt. Jeg vil tro det tog os en lille halv time, men på ingen måde anstrengende.

Fuhlsbüttel, Fuhlsbuettel, Hamburg-Fuhlsbüttel, Фулсбител