Küchenberg

Dag 1: op naar Duitsland!

August 20, 2019 in Germany ⋅ ⛅ 18 °C

Vanochtend zijn we vertrokken vanaf bij mij thuis met John, Björn, Mark en ik. Onderweg Jeffrey opgepikt bij hem thuis met zijn spullen.

Onderweg hebben we de hele groep bij elkaar gekregen bij de MacDonald in Duitsland. Daarvan zijn we gaan rijden naar Düsseldorf om lekker in de stad rond the gaan scharrelen.

Bij Düsseldorf werdt het even spannend. De parkeergarage kon maar tot 1,90 hoog dat zou net aan moeten kunnen. Na 6 etages naar boven gereden met maar 5 cm speling tussen het dak van de auto en het plafond van de garage, hebben we een plekje hebben bemachtigd.

In Düsseldorf lekker curry worst gegeten en lekker rond gesnuffeld in een paar winkels waaronder een Saturn van 4 verdiepingen.

Rond 4 uur kwamen we aan bij het appartement voor de komende dagen. Mooi ingericht en erg ruim. Helaas zijn er alleen 2 persoons bedden dus wordt wel delen vanavond met één van de jongens.

In de avond naar een Duits restaurant gegaan waar we vaker geweest zijn voor een lekkere snitzel en na afloop naar de Real om inkopen te doen voor de volgende dag. Waaronder dus ook veel drank.

In de avond zijn de meeste op tijd gaan slapen. Morgen eerste dag gamescom.

Dag 3: Keulen

August 22, 2019 in Germany ⋅ ⛅ 22 °C

Na simpel ontbijt vanochtend zijn de helft van de groep weer vertrokken naar gamescom en bleef ik, Melle en de dames achter om zo te vertrekken naar Keulen om lekker in winkel te gaan kijken en misschien goede deal te scoren.

In Keulen verschillende game, kleren en elektronica winkels in geweest. Ik heb zelf een Xbox one S gescoord met 3 games voor 230 euro. De rest wat games en andere spullen.

In de avond lekker eten (pizza) besteld in het appartement en magic leren spelen.

In de avond hebben we Totaly spies gekeken via YouTube op de tv. We hebben de avond vroeg afgesloten om morgen op tijd te kunnen vertrekken. Planning is om 8:30 weg te zijn en bij de Lidl te stoppen voor ontbijt.

Küchenberg, Kuechenberg