Odenthal

Here you’ll find travel reports about Odenthal. Discover travel destinations in Germany of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Op naar Duitsland

August 23, 2017 in Germany

Na het tentamen in de ochtend / middag zijn rond 1 uur vertrokken naar het appartement. Na wat kleine files rond 4 uur aangekomen waar Jeffrey al aanwezig was.

Na de huisregels even doorgesproken te hebben:
    - De wc rol houder voor de badkamer deur zetten als je hem bezet houd en niemand binnen wil.
    - respecteer koning generaal fluffes de eerste.

In de avond heeft Jeffrey pasta gemaakt en hebben we de avond doorgebracht met Mario kart en magic kaarten.Read more

Gamescom!

August 24, 2017 in Germany

Vandaag naar gamescom geweest met iedereen. Rond 10 uur met zijn allen in de auto gestapt. Door de file waren we er rond 11 uur bij het beurs gebouw.

Er waren 11 grote hallen vol met games, eten, workshops, fan shops en meer. De meeste hallen met games waren druk maar erg leuk om te zien. EA en blizzard hebben zoals gewoonlijk groot uitgepakt. Nintendo was klein met veel demo's waar lange rijen voor stonden.

Veel mensen waren ook verkleed in een favoriete karakter van een game, of anime. Daar zaten hele goede tussen.

We hebben in de hal met shops een grote knuffel van boo gekocht en een vest van Zelda breath of the wild. Jeffrey heeft een ocrina gevonden waar op gespeeld kan worden.

Terug hebben we bij de Griek gegeten waar helaas de giros op was. Dus we hebben pizza en snitzel gegeten. In de avond weer met wat rum, cola en bier Mario kart spelen en de rest weer magic kaarten.

Dagje Moviepark

August 25, 2017 in Germany

Na het eten zijn we vertrokken naar movie park. Daar rond 12 uur aangekomen leek het super druk omdat we naar de 2e parkeerplaats geleid werden. Uiteindelijk viel het wel mee in het park.

In het park lekker van attractie naar attractie getrokken. Patrick is in de nieuwe star track achtbaan gegaan en in de middag de Crazy Cops show gezien. Waarbij driftende auto's, explosies en motoren te zien waren. Dit was zeker een gave show.

Na movie park hebben we een eet tentje opgezocht in Dusseldorf waar we bij een best wel luxe ogende restaurant uitkwamen. Na daar lekker eten bleek de rekening gelukkig niet zo hoog te zijn.

We zijn we weer terug naar het appartement vertrokken waar de rest lekker aan het spelen was met de switch of aan het kaarten.

Naar Leverkusen

August 26, 2017 in Germany

We zijn vandaag naar Leverkusen geweest. Het centrum was best groot met een enorm overdekt gedeelte van 3 etages. Daar lekker rond gelopen en geshopt zijn we weer terug gegaan en lekker gechilled in het appartement.

Op onze laatste avond samen hebben we een chinees onbeperkt eten restaurant gereserveerd. In dit restaurant stond in het midden een soort van huisje. Dit was onze plek voor vanavond midden in de zaal.

Na lekker gegeten hebben we weer lekker Mario kart gespeeld met een groep en zijn we lekker op tijd gaan slapen. iedereen was best moe van afgelopen dagen.

Odenthal