Satellite
Show on map
  • Day 2

    Naar Camping Warnsborn

    April 24, 2021 in the Netherlands ⋅ ☁️ 12 °C

    Na de lunch volgt een lang stuk over de heide, wat soms wel saai is door het brede zandpad. Daarna gaat de route richting de uitgang van het park bij Schaarsbergen. Dit laatste stuk is leuker en loopt door een mooi en afwisselend bos- en heidegebied. Vanaf de uitgang van het het park loop ik over een recht pad naar Camping Warnsborn bij Schaarsbergen. Wel heb ik al een tijdje last van mijn schouders, waarschijnlijk heb ik mijn rugzak niet goed ingepakt. Dus ik ben blij als ik uiteindelijk bij de camping arriveer.

    De camping is helemaal vol, maar er is een trekkersveldje wat mooi tegen de bosrand aan ligt. Daar is wel plaats en ik zet mijn tentje op. Daarna ga ik koffie zetten en begin ik met klaarmaken van het eten, een Couscous instant maaltijd. Ik maak nog een kleine wandeling over de camping en door de bossen die direct aan de camping liggen. Na het douchen ga ik bij de tent nog even lezen. Het is gelukkig minder koud dan gisteren en ik kan dan ook nog een tijdje buiten zitten.
    Read more