Italy
Fosso Salica

Here you’ll find travel reports about Fosso Salica. Discover travel destinations in Italy of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day5

Grosseto

August 24, 2015 in Italy ⋅ 🌬 25 °C

Erik mára lebetegedett és vele együtt az idő is így az eltervezett san gimignanoi út 20 fokban és zuhogó esőben-legalábbis amit oda előrejeleztek felülíródott. Maradt a kis Grosseto és tengerpart. Mert ott persze jó idő volt. Grosetto óvárosa kb. 15 perc alatt bejárható, de bájos kisváros.
    Utána tengerpart, hatalmas hullámok, bevásárlás Conadban és vacsora a hotelban. Remélem Erik gyorsan meggyógyul mert így nem igazi a nyaralás :-(

• Day4

Grosseto a tenger és a törülköző

August 23, 2015 in Italy ⋅ ⛅ 26 °C

Ma reggel sajnos el kellett hagynunk a kedvenc szállásunkat, még egy utolsó finom reggelivel búcsúztunk a La Villatól és Dinotol, a ház macskájától aki valahonnan kerített egy sült rákot magának és épp azt pofozgatta a kertben. a kis gourmet. :-)
    Gyönyörű toszkán falvakon át vezetett az út azon része amit nem pályán tettünk meg. Grossetto azonban nekem amit eddig láttam belőle nagy csalódás. A város első benyomásra kizárólag arra épült rá, hogy elszállásolja azokat a turistákat, akiknek a tengerparti városokban már nem maradt szállás ( pl. Marina di grosseto stb.). Azért feltérképezzük holnap mert tripadvisor szerint legalább 8 látnivaló van grossetoban ( kicsit félek mert ebből a 3. Már egy agrotouristico étterem :-))
    Ma cserébe végre tengert is láttunk, persze a törülközőt sikerült a szálláson hagyni így a sok tengerparon mászkáló szemüveget bomberdzsekit ékszert kelengyét áruló bevándorló közül megtaláltam azt akinek törülközője is volt. Indulásként egyet adott volna 20 eur-t 😳 végül kialkudtunk 2-t 25-ért de így is nagyon fájt. A tenger nagyon hullámzott, úszni nem igazán lehetett, de a lubickolás nagyon jól esett. Na most indulunk vacsizni, remélem találunk valami hangulatos kis helyet, majd beszámolok.

• Day4

Osteria Casacasa

August 23, 2015 in Italy ⋅ ⛅ 24 °C

Tripadvisor nyomán kiváló vacsorába futottunk bele Grosetto szélén. A hely ismét rettentő hangulatos volt, megkaptam az egész nap áhítozott halamat is, Erik kis nyuszikát (Gabo, nyugi, nem emlékeztetett rá :-)) chipssel és borocskával. Mikor a pincérnek olaszul mondtam el mennyire elégedettek voltunk (szótárból felolvasva) teljesen meghatódott. Ha valaki erre jár, valóban kötelező ide betérni.Read more