De waanzinnige boomhut van 13 verd.

September 20, 2023 on the Philippines ⋅ ☁️ 29 °C

Vandaag gaan we de Outpost weer verlaten en dat is best even wennen. Voor het eerst moeten we de tassen inpakken terwijl de rest van de slaapzaal nog slaapt! Gelukkig worden we pro's en is het zo gebeurd. Het is ook anders dat we nu ineens afscheid moeten nemen van best wat mensen die we ontmoet hebben, normaal verlaten we stilletjes het hotel maar dat is nu echt anders. Er worden nog snel wat nummers uitgewisseld en als we klaar zijn checkt Annika nog even onder het bed en wat denk je... Lynn haar 'geluksring' ligt weer onder het bed! Er rust denk ik een vloek op... Dan nog even pinnen want alles moet cash worden betaald maar de pinautomaat is leeg, dus weer even onderhandelen met een tricycle, heen en weer naar de pinautomaat en dan uitvogelen waar het busje vertrekt. Er is een busstation waar 'mini vans' staan te wachten en deze vertrekken als ze vol zitten. We passen er precies nog bij in eentje en onze tassen worden op het dak geslingerd. We zitten tussen de zakken rijst van 50kg en op het dak liggen er nog een paar en dat is te merken aan de wegligging van het busje. We stuiteren letterlijk over de weg en zijn blij dat het maar 3 kwartier rijden is. 🤢 De aankomst bij de Treehouse is erg leuk, we krijgen meteen een welkomstdrankje en het is geen enkel probleem dat we een paar uur te vroeg zijn. We plonzen snel in het zwembad en genieten van het geweldige uitzicht. Er komt een kleine maar heftige bui voorbij maar daarna klaart het snel weer op en hebben we werkelijk een betoverend uitzicht met zonsondergang. Deze foto's zijn wat ons betreft de mooiste tot nu toe met alle kleuren en een enorm vergezicht. 's Avonds heeft de eigenaar een bbq georganiseerd en 3 andere stellen (Frans, Spaans en Canadees) die hier logeren eten ook mee. Het blijft erg leuk om telkens weer de verschillende verhalen te horen en ook hier wisselen we weer nummers uit met de Spanjaarden, ze gaan binnenkort emigreren naar Nieuw Zeeland en we spreken af elkaar daar misschien op te zoeken.Read more