Full M🌕🌕N Party!

October 30, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 28 °C

Eindelijk is het dan zover. De dag van de Full moon party! We doen overdag lekker rustigaan, we hebben uitgeslapen, halen een lunch en verder chillen we wat en gaan 's avonds een hapje eten bij een lokaal tentje. Dan nog een klein powernapje en dan is het tijd om ons klaar te maken. We hebben allemaal een leuk outfitje gescoord en beschilderen onszelf met glow in the dark verf. Als we richting Victor willen gaan begint het opeens te regenen niet normaal, het zal toch niet! Als het even droog is springen we snel op de scooter en scheuren naar het hostel. Iedereen daar heeft een arrangement geboekt met heel de avond onbeperkt drinken (in het hostel) gecombineerd met een taxirit. Met een fooitje hier en daar en wat hulp van Victor slaan ook wij gratis het ene na het andere drankje achterover. Het blijft maar regenen. Gelukkig zit de sfeer er al aardig in en als we om 12 uur in de taxi stappen wordt er keihard gezongen en vergeet iedereeen de regen. Als we aankomen is het 1 grote zee van mensen. We hadden al gehoord dat er ongeveer 30.000 mensen op dit feest afkomen. Overal draaien dj's, is er vuur waar mensen onder door limboen of overheen springen, kan je emmers met cocktail kopen. Het is 1 groot feest en gelukkig klaart het snel op en stopt het met regenen. Erg indrukwekkend allemaal en vooral heel erg gezellig. We spreken veel andere Nederlanders en de tijd vliegt! Heel soms zie je vaag de volle maan. We hebben een geweldige avond en zijn helemaal kapot als we om half 7, als het al weer licht is, terug zijn bij ons hutje en nu 💤 💤Read more