Nog een dag onze ogen uitkijken 👀

January 30 in French Polynesia ⋅ ☁️ 28 °C

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe mooi het hier is en dat komt vooral ook door de locatie. We zitten in een voormalig resort dat ooit failliet is gegaan en toen in losse stukjes is verkocht. Het is allemaal erg basic en oud maar het sfeertje is geweldig! We hebben leuke gesprekken met de mensen die hier werken, op het strand is geen kip te bekennen en het ligt op de mooiste plek van het eiland, precies bij een reservaat en erg goed voor een zonsondergang. Het voelt echt als een droom om hier te zijn!

Vanmorgen pakken Lynn en ik de gratis SUP en paddelen naar een klein eilandje aan de overkant terwijl Annika haar dagelijkse rondje hardloopt. We zijn inmiddels behoorlijk rood dus we hebben allebei een shirt van mij aan. Het is wederom geweldig weer en de eigenaresse snapt er niets van, het is ineens zo warm en zulk mooi weer na maanden regen! Ze zegt dat de mensen voor ons zijn vertrokken na alleen maar dagen regen en zich niet meer kan herinneren wanneer ze voor het laatst een zonsondergang kon zien. Er is hier op dit stuk geen massatoerisme en het enige drukke dat we zien is dat er veel bootjes met snorkeltours langsvaren. Iedereen is ook zo vrolijk en vriendelijk dat je elke dag ook zelf vrolijk wakker wordt. We genieten danook optimaal! Even een boodschapje doen met de auto (en airco 🥵) en hierdoor gaat het ook prima met het budget. Vanavond wordt het een soort Mac & cheese. De rest van de middag doen we weinig, vooral genieten van alle foto's en filmpjes die we de afgelopen dagen hebben gemaakt! 's Avonds gaan we even afkoelen in de zee met op de achtergrond de ondergaande zon, lekkere koude Hinano erbij en we doen een leuk spelletje met elkaar. Lynn noemt het de toren van 4 en we vermaken ons kostelijk. Als we daarna nog een rog kunnen aaien gaat ons geluksgevoel door het dak. Wat was het toch weer een geweldige dag hier. We kunnen er maar niet over uit dat het zó goed bevallen is en voor het eerst zijn we ergens waar we liever niet weg gaan!