Op naar San Francisco (en Kirsten ❤️!)

February 13 in the United States ⋅ ☀️ 15 °C

We worden wakker in onze Motel 6 en slapen een beetje uit, we moeten even wennen aan het tijdverschil en zijn nog steeds moe van de reis vanuit Tahiti. Het is een typisch Amerikaans Motel met zwembad en al. We scoren nog een gratis bakje koffie in de lobby en rijden richting SF. Helaas is de weg deels afgesloten vanwege een aardverschuiving. We rijden een klein stukje de verkeerde kant op omdat we hier zeeolifanten kunnen zien. Als snel zien we er een paar zwemmen en vinden we een strandje wat helemaal vol ligt. De mannetjes zijn echt gigantisch. En we kijken onze ogen uit hoe ze constant op vrouwtjes proberen te klimmen en zelfs op de pups stappen om daar te komen. We blijven een tijd genieten er rijden daarna door. Het is nog een heel eind maar rond 17 uur rijden we pier 39 op om Kirsten op te halen. Wat leuk en fijn om na al die tijd weer een familielid te zien. Omdat het zonnig is besluiten we meteen door te rijden naar de golden gate bridge voor wat foto's. Niks uitstellen want morgen kan het weer anders zijn. Daarna checken we in. De eerste kamer ruikt naar wiet en er ligt ook een reclamebriefje bij dat ze het bij je kamer komen brengen. Erik gaat een andere kamer vragen en het meisje weet niet zeker of die kamer beter zal ruiken. Gelukkig is de geur van wiet niet aanwezig in deze kamer. Daarna wandelen we naar Mel's drive in. Een typisch Amerikaans restaurant met juke box en al.Read more