Satellitt
Vis på kartet
  • Dag 196

    Los Angeles

    12. februar, Forente stater ⋅ ☀️ 16 °C

    We worden wakker om 9:30 en zijn alle 3 nog erg moe. We kwamen rond zo’n 1:30 ‘s nachts pas aan in het hotel, en zijn toen gelijk gaan slapen. Ik spring snel even onder de douche en dan gaan we de deur uit, en doe ik mijn make-up in de auto. We rijden gelijk als we ons hotel uitrijden langs de “Hollywood” borden in de bergen. Ook stoppen we even om langs de beroemdheden sterren te lopen, waar ik Michael Jackson zijn star heb zien liggen! Hierna liepen we even snel de 7eleven in om te ontbijten. Helaas geen kant en klare tosti’s hier, maar we hebben wel hotdogs gehaald! Daarna rijden we door naar Santa Monica en gaan hier op de pier kijken. Het is hier druk en gezellig, overal draait muziek. We wachten 15 minuutjes en dan gaat het kermis gedeelte op de pier open. Ik wil stiekem wel erg graag in de achtbaan dus ik koop een kaartje. Ik ga er in mijn eentje in en zit helemaal vooraan, niemand anders ging in de achtbaan. Als ik mijn rondje gedaan hebt word er aan me gevraagd “Wil je nog een rondje?”, dus natuurlijk zeg ik ja. Ik zie mijn ouders met een verbaasde blik kijken als ze me nog een rondje zien gaan. Hierna lopen we weer terug naar de auto en besluiten we verder te rijden. 2 min onderweg en ik begin keihard te gillen, omdat ik het zwarte en roze huis zie. Onderweg stoppen we nog even langs de zee om hier te kijken, en zien we heel veel eekhoorntjes die niet zo bang voor ons zijn en gewoon op een afstandje blijven zitten. We rijden weer verder en stoppen nog even bij Walmart om een boodschapje te doen. Daarna lopen we nog even naar binnen bij Target, want ik en papa wilden nog even wat nette schoenen scoren voor mijn verjaardag. Ik koop een paar mooie zwarte hakken en papa ook mooie zwarte schoenen. Hierna lunchen we even snel in de auto en rijden we door. We moesten nog een paar uurtjes rijden, dus deden dit nu zonder stops. Onderweg naar het motel hebben we nog een prachtige zonsondergang gezien. Uiteindelijk komen we aan & checken we in. We hebben een mooie kamer met een hele lekkere douche. Ook hebben we vanuit ons kamertje uitzicht op het zwembad! Dit is echt zo’n typisch Amerikaans motel dat je in films ziet, grappig. We kijken in de avond nog even wat TV, en gaan daarna allemaal slapen. We zijn nog steeds een beetje moe van al het reizen.Les mer