Ontbrekende zaken oplossen

January 25, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 17 °C

Goed geslapen tot 7u, de aanrollende golven doen denken aan het verkeer op de Boomse steenweg (in negatieve zin) tot je beseft dat het de zee is en dan is het weer positief!
    Ik ga naar het bureau van Clarissa om de verschillende mankementen te melden en mag de pot, pan en handdoeken gaan kopen. De klusjesman komt voor de TV en het lampje.
    Als we aan de Mercado del Puerto zijn krijg ik telefoon dat de werkman eraan komt, dus in kwikmars naar het appartement toch een 20’ verwijderd van de mercado.
    De TV kastjes, de tv zelf en WiFi router neemt de werkman naar buiten en komt terug zonder resultaat, uiteindelijk blijkt het aan de antenneverbinding te liggen. Bijna 2u opzoeken met de conciërge eer we beeld hadden.
    Na de siësta van de winkels wandelen we maar terug naar de Chino-winkels waar we de pan en pot (moeten) kopen want die zijn het goedkoopst.
    Een pauze aan Madrileña 2 zowat ons vaste rustpunt en tegen 6u wordt het duister en gaan Dirk en ik eten. Greta gaat dineren maar het bekomt blijkbaar niet goed want ze FaceTimet dat we niet gaan Rummicubben, dus maken Dirk en ik een wandeling van een uurtje.
    Het was vandaag 17gr ‘s ochtends, tot 22gr en ‘s avonds 18gr! De wind draaide van West naar Noord en was in de namiddag fris, als je in de straten wandelt dan voel je dat niet maar hier op terras wel. Toch twee uurtjes buiten gezeten.