Satelital
Mostrar en el mapa
  • Nog 41 dagen te gaan…

29 de mayo de 2023, Países Bajos ⋅ ☁️ 18 °C

DE TIJD VLIEGT!!

Ineens het besef dat het vanaf gisteren nog maar 6 weken is voordat onze Roadtrip van start gaat…. 6 WEKEN! 😳

Gelukkig is alles, oké zo goed als alles, geregeld en is het nu een kwestie van aftellen en op een later tijdstip in te pakken.

In m’n vorige bericht schreef ik over de eerste dagen in San Francisco en ons hotel daar. Inmiddels is dat een ander hotel geworden: Cow Hollow Inn
    Dit was ons voorkeurs hotel maar doordat we op zondag i.p.v. maandag vlogen was er toen die extra dag geen plek.
    Al struinend op Booking kwam dit hotel weer naar voren en bleek het A; weer beschikbaar B; goedkoper dan eerst 🥳
    Das het ideale van Booking, je kan switchen wanneer je wil!
    Ook boekte we de trip naar Alcatraz op maandag 10 juli en weten we dat het met OV of fiets prima te doen is om van A naar B te komen in deze grote stad.

Ook ons hotel in Vegas wisselde we om.
    We zitten nu in een vet motel om de hoek van dé STRIP!
    Hoe kick is dat 😎 Tis een soort bungalow huisje met zwembad, rustig gelegen maar toch net om de hoek van het gedruis!

Daarnaast was een auto zeer belangrijk.
    We huurde daarom een wat grotere auto, wat hoger en met ruimte voor de bagage. Tis een Ford Escape geworden 🚙 Weer een vinkje ✔️ op de lijst.