Satelital
Mostrar en el mapa
  • CHANGE OF PLANS

    7 de junio de 2023, Países Bajos ⋅ ☀️ 20 °C

    THE ROAD AHEAD…IS BLOCKED 🚫

    Alles heb ik tot in de puntjes uitgestippeld!
    Zei ik; Heb? Nou ik had! 😬 Tot er een kink in de kabel kwam…..

    Na 4 dagen San Francisco rijden we naar Yosemite al waarna we door rijden naar Sequoia ( je weet wel, met de hoogste bomen ter wereld!)
    Had ik daar een leuk hotelletje geboekt in Three Rivers want vanaf daar konden we via de bergen zo Sequoia National Park (SNP) inrijden.
    Pak’em beet zo’n 20 min rijden…
    Nou zat ik vd week de route nog eens in Maps na te kijken. Want meten is weten!
    Geeft maps ineens aan dat het vanaf ons hotel naar SNP 2,5 uur is 😬😳 Say WHAT???
    Hoe dan? Klopt dit? Waarom zag ik dit niet eerder? Wat heb ik verkeerd berekend😱??
    En meer…..KAK WAT NU? Want zo ver omrijden is echt heeeeel zonde van de dag.

    Wat blijkt?! Ik had niks fout gedaan, de afstand klopt, nog steeds, precies….. alleen is de weg afgesloten!!! Door de kou en sneeuw in de winter zijn de wegen zo beschadigd en duurt reparatie tot na de zomer!

    TIJD VOOR PLAN B
    Dus we zochten vanaf Yosemite een alternatieve route, en andere ingang van t park en daarbij behorend hotel ✅

    Route ✅
    Hersenpaniek onder controle ✅

    Nog 32 dagen…… 🌎🇳🇱✈️🇺🇸🚘
    Leer más