• Een droom die uitkomt!

June 10, 2023 in the Netherlands ⋅ 🌙 23 °C

*Voor je gaat lezen even dit; Als je niet in-to-collecting bent, geen nerd trekjes hebt en je niet weet wat SDCC of FUNKO is, dan kan het zomaar zijn dat dit bericht je echt geen 💩 kan schelen! 😜 Je bent gewaarschuwd!*

ALL NERDS UNIT 🤓

Deze reis is voort gekomen uit een wens die Maup al lang had; Naar de SDCC (voor niet nerds; San Diego Comic Con) en een lucky basterd zijn om kaartje te kunnen bemachtigen voor FUNDAYS.

Wie ons persoonlijk kent weet dat Maup een Funko collector is (Google het maar)
    Ieder jaar wordt er, ten tijden van de SDCC, een avond georganiseerd speciaal door Funko genaamd FUNDAYS!
    Een vet gewild event en kaarten zijn nauwelijks aan te komen (lees $265,-pp tijdens officiële verkoop) en pis je naast de boot betaal je zomaar $2000,- voor een kaartje die wordt doorverkocht.

Dit event dit jaar stond in het teken van het 25 jarig bestaan en wordt op een droom locatie in San Diego gegeven; The Rady Shell 🐚 (zie foto)
    Wat dit evt zo speciaal maakt is dat een ieder die een kaartje heeft, een gehele avond in de watten gelegd wordt en naar huis gaat met minimaal $1000,- aan poppen 😳😱

Oh ik kan nog wel even doorgaan en doorgaan en doooorgaan maar je snapt waar ik heen ga toch? Juist! Met alles exact gepland zijn wij precies daar als FUNDAYS is en ontbrak het ons alleen aan die zeeeeer gewilde kaartjes!

Ik zei; ontbrak want……… DRUMROLLS PLEASE……

WIJ HEBBEN GEWOON 4 KAARTEN 🥳🎉

Maup als een kind zo blij!
    En ABN AMRO belde of ik het zeker wist….🤪

Eindstand; FUNDAYS HERE WE COME!