VIVAAAAA LAS VEGAS

July 17, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 44 °C

SINCITY

Beetje later dan je verwacht van ons maar gisteren waren we te laat terug om nog een heeeeel verhaal te tikken 😅 Maar we zijn er hoor….. VEGAS BABY!!

We vertrokken rond 10:00 uit Mojave en konden om 13:30 al lekker inchecken in ons app. En wat voor een! Waar de de afgelopen dagen met 3 volwassenen een redelijk klein hok/kamer/tent moesten delen is dit echt heeeerlijk. Desert Rose Resort net even naast de Strip*.

Nadat we alles op de kamer hadden gezet, waren bij gekomen in de airco gingen we toch even op onderzoek uit. Slim? Euhmm ja je bent maar een keer in Vegas en ach die warmte komen we ook wel te boven….dachten we! 😅

Naar de Strip* is zo’n 10 min lopen en eenmaal aangekomen waren we alle drie zeik en zeik nat van t zweten…. Tering dit is heet! Maar hier komt het mooie; de Strip* bestaat uit een aaneenschakeling van hotels en al deze hotels hebben onder hun kamer letterlijk Alexandriums gebouwd (je weet niet wat je ziet!) En al deze gebouwen zijn voorzien van airco dus je snapt al hoe wij liepen! 🤣
    Overigens dit zijn Alexandriums met Gucci, Louis, Tag, Boss, Prada, Chloé enzzzzz dr zit geen Action tussen om vervolgens een
    😉
    Om vervolgens een verdieping lager te kunnen verdrinken in gokkasten 🎰

We lopen van de ene; KIJK DAN, MOET JE DAT ZIEN, in de volgende TERING KIJK DAN, SJESUS DAT KAN TOCH NIET 😮😮😮😮

We lopen lopen lopen en zijn dan toch al ruim 1,5 uur onderweg (herkennen jullie dit nog uit SF 🤪) en besluiten dan toch terug te gaan. De thermometer slaat 113°F aan (Google zelf) en we zijn kapot. Vanavond als het afgekoeld is gaan we slenteren en nog meer genieten.

We gaan lekker bij t zwembad liggen, nemen een splons in het heerlijk verkoe….warme water en besluiten tegen 17:30 naar de kamer te gaan.

Om 20:00 reserveren we bij Trevi (Italiaans) voor het avondeten. We hebben maat gegoocheld want hoe kies je hier überhaupt wie wat en waar je gaat eten???

19:30 vertrekken we maar om 19:55 zijn we een desillusie rijker want het was echt best een eind lopen!
    Oh ja en zei ik; als het in de avond afgekoeld is??? Hahahahaha lolbroek!

Trevi ligt in het Alexandrium van Ceasers Palace en we zoeken ons een slag in de rondte maar het was het meer dan waard!
    In dit gebouw waan je je buiten door het geweldige plafond en alles is Romeins/Grieks afgezet! Surrealistisch zeg, we snappen er alle drie niks van, dat dit kan, in
    de middle of the fucking desert 🏜️

We eten heerlijk en besluiten daarna wel snel door te lopen want er valt zooooo veel te zien…… kijk je mee!

Wordt vervolgd!