Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tag 9

VIVAAAAA LAS VEGAS DEEL 2

17. Juli 2023 in den USA ⋅ 🌙 39 °C

Nadat we Caesars Palace hebben verlaten stappen we een nieuwe wereld in!
    Eentje met heeeeel veeeel lichtjes, lampjes, led licht, billboards, muziek enzzzz alles wat je dus niet ziet als het nog licht is. En tijdens het eten zakte de zon en kwam de magie tot leven!
    Waar te beginnen?? We willen de Gondels zien in The Venetian, we willen de grote globe “The Sphere” zien die sinds 4 juli werkzaam is, we willen de fontein show zijn bij het Bellagio we willen we willen zooo veel. Maar dat gaan niet nu allemaal redden.

We besluiten richting the Sphere te lopen. S’werelds grootste ronde gebouw welke aan de buiten zijde volledig is voorzien van LED verlichting. Hier op projecteren ze diverse bewegende beelden, om je ogen uit te kijken! Wij waren er wellicht een beetje laat want wij zagen op een halloween pompoen en een projectie van standbeelden waarna de globe veranderde in een maan die om z’n as draait (zie filmpje)
    Na alles bewondert te hebben besluiten we terug te lopen. Langs de gondels, langs alles grote hotels maar nu al zijn we te laat voor de fontein show dus die doen we morgen.

Ondertussen drinken we veeel want tis rond 23:30 nog 37°gr
    Eenmaal terug in t hotel zijn we versleten, pijn in onze benen (ook gek na die trails😅) en voeten.
    De airco is zeer welkom en we slapen vast als roosjes…..

Morgen gaan de mannen samen naar een Battle field om daar te schieten met echte vuurwapens!

Truste