DOWNTOWN SAN DIEGO

July 19, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 41 °C

COMIC CON HERE WE COME

We verlaten vandaag het bloedhete Vegas!
    Wel jammer want we hadden nog wel een hele avond hier kunnen besteden maar ach San Diego is calling.
    Het resort was echt een aanrader, mocht je ook naar Vegas gaan zou ik de Desert Resort willen aanraden 👍🏼

Voor we gaan rijden we nog langs het wereld beroemde “Welcome to Vegas” sign voor een foto…. En een selfie 🤪
    Maar goed, vandaag moesten we ff 5 uur rijden, de langste trip tijdens deze vakantie.
    We zijn inmiddels flink gewend aan de rijstijl hier en dat betekend linker en rechts inhalen, 15 mijl over het aangegeven snelheidslimiet rijden, stoppen voor stopborden…maar dan ook echt STOPPEN en rekening houden met vrachtwagens die overigens net zo debiel rijden als in Nederland.

Vlak voor San Diego zijn er helaas bosbranden 🔥 Dit kan onze route beïnvloeden maar gelukkig, voor ons, zien we nog geen pluimpje rook en rijden we 15:30 ons hotel binnen; The US Grant 🛎️

Hahahah als we dachten dat het allemaal niet gekker kon; koffers worden uit de auto gehaald, auto wordt weggezet voor ons, koffers met van de fancy karretjes naar biven gebracht en onze kamer ziet er behoorlijk gelikt uit!

Waarom dit hotel? Het past eigenlijk helemaal niet bij ons maaaaaar… omdat we kaartjes hebben voor de Comic Con konden we tegen gereduceerde prijs hier verblijven 😎 Ook onze buddy Rahul en z’n gezin verblijven hier en die zullen wij later meeten.

Nu gaan we eerst even eten….

Wordt vervolgd