COMIC CON

July 20, 2023 in the United States ⋅ 🌙 21 °C

DAG 1

Vanaf ons hotel ligt alles op loop afstand.
    Zo ook het convention centre waar de Comic Con gegeven wordt.

Om 09:00 verzamelen we beneden en gaan lopen. De hele stad druist al en de zon schijnt behoorlijk.
    Hoe dichter we bij het centre komen hoe drukker het wordt. Voor de ingang staat al een behoorlijke rij dus we schuiven braaf aan. Na zo’n 30 min lopen de Con op.

We besluiten om op te splitsen en Rahul en z’n familie later te meeten op één afgesproken plek.

Waar te beginnen? Geeeen idee, zoveel te zien! We besluiten van helemaal links naar helemaal rechts te lopen en wel te zien wat er op ons af komt.
    Uiteindelijk bereiken we de Funko booth en al snel staat Maup met de een na de andere “funko friend” op de foto. Allemaal mensen die hij heeft leren kennen in de afgelopen jaren, net als Rahul.

Rond 14:30 gaan we even wat eten met allen en Nick en ik gaan daarna na een uurtje Con richting het hotel
    Maup blijft bij Rahul en die komen later samen terug

Nick en ik chillen lekker op de kamer tot Maup teug is.
    Rond 19:30 lopen we naar de Little Italie wijk en smullen van de pasta en de pizza’s

Morgen gaat Maup weer…. Nick en ik gaan lekker uitslapen en gaan daarna nog even een uurtje die kan op.
    Nou moet ik eerlijk zeggen; de beleving is geweldig maar de mensen massa maakt dat je niet rustig kan kijken en soms gewoon wordt meegenomen in the croud.
    En aangezien we morgen avond e grote Funko avond hebben, Fundays, doen wij het even mak aan!

Nu lekker douchen en het bedje in….

Truste