Airlie beach🌞

April 16, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 29 °C

De busrit🚍 verliep voorspoedig en om 5.30 waren we al Airlie beach. We moeten ons nog even vermaken want we mogen pas om 14.00 ons appartement in. We gaan naar het openbare zwembad🏊🏻‍♀️. Aangekomen in ons appartement. Kimberley vertrouwt het niet❗️ ( viezigheid, beestjes) en inderdaad er ligt een kakkerlak😷 in het kastje en bloedspettertjes op de vloer. Het voelt niet goed😪. We gaan klagen en krijgen een ander appartement, beter👍🏼! We gaan het stadje weer in en genieten van koele drankjes🍹 op het terras
    Meerjan en Monique laten hun voetjes👣 nog even verzorgen en Kim kijkt even rond. Dit keer diner bij de Mac🍔🍟. Niet te laat naar bed.

Zondag eerst even ontbijt 🥐 halen en dan gaan we shoppen. Onverwacht krijgen we nog bezoek van een Witte geelkuif kakatoe🕊️. Hij gaat er eens mooi voor zitten. We hebben alle drie nog wat leuke kleding gescoord in de lokale boetiekjes👚👖. Na een drankje🍹 op terras hebben we sushi 🍣 to go gehaald als lunch. Dit hebben we opgegeten bij het zwembad. Het was superlekker. Om een uur of 17.00 richting appartement. Beetje opfrissen  genieten van de koelte en dan nog even op pad voor het diner. De kaketoe kwam ook nog op bezoek en had deze keer nog wat vrienden / familieleden meegenomen 😜. Tijd voor het avondeten. Champignon-risotto, pesto- spaghetti en salade🍛🍝🥗. Toen weer terug en nog potje Uno gedaan. Morgen begint onze zeiltocht ⛵️naar de whitsundays. Waarschijnlijk 3 dagen niet bereikbaar.