Satellite
Show on map
  • Day 1

    Prvá noc

    October 5, 2014 in Hungary ⋅ ⛅ 11 °C

    Preplavím sa hranicou a postupne sa približujem k prvej Maďarskej dedine na Bodrogu (Felsoberecki), kde na miestnej pieskovej pláži plánujem zakotviť.
    Breh je strmý. Vytiahnuť plne naložený kajak je ťažšie ako som predpokladal. Postupne rozbaľujem stan, pripravím si ohnisko (človek nikdy nevie...) a skúšam rozložiť oheň. Všade je mokro, všetko je mokré a zo mňa odborník na založenie ohňa v kritických podmienkach nikdy nebude. Ochladzuje sa. Zaleziem do stanu, zjem večeru vo forme jedného banánu a snažím sa zaspať. Po všetkých zážitkoch a pri neustálom šušťaní povedľa stanu to nie je ľahké. Predstavy o diviakovi, ktorý sa prišiel napiť vody z Bodrogu sa snažím utlačiť. Postupne začína pršať, liať a ja zaspávam. Ráno sa budím na to, že na mňa kvapká voda z nepremokavého stanu. Teplota v noci pravdepodobne bola na takej úrovni, že kondenzovaná voda je všade. Stan je mokrý zvonku aj zvnútra. Veci v stane vrátane spacákov sú tiež vlhké. Ráno je chladné. Kde a ako to ja posuším... :)Read more