• Day 3

Krabi a Ao Nang

February 26, 2023 in Thailand

Ráno požičiavame motorky v požičovni len na zopár krokov od nášho ubytka.
    Tetuška nám medzi dve motorky (nabehaných 5000km) chce prepašovať jeden carach s 70000km na tachometri, ale nedali sme sa...

Vyrážame s motorkami z nášho terajšieho ubytka v meste Krabi do asi 30 minút vzdialeného turistického strediska Ao Nang. Spomíname, keď sme tadiaľ fičali posledne... Kocháme sa tými neuveriteľnými thajskými skalnatými útesmi a zastavíme sa pri reštaurácii Mountain view, kde len pred zopár dňami bola naša druhá thajská skupinka.

Prvý pohľad na more, prvé prežratie sa na smrť... Na Green kari polievku som čakal celý covid. Mali dve verzie light a middle spice. Objednal som si tretiu verziu superspice (super štipľavú) a bola skvelá. I keď je pravda, že ešte počas jedenia som začal chrchliť ročné hlienové usadeniny v mojom tele.

Maja s Ňaňom to tiež prehnali, porcie boli obrovské. Peťka štandard. Tá má bezodný žalúdok, ale len pokiaľ ide o veci, ktoré jej chutia!

Po výdatnom obede sa ideme vykúpať na blízku Joy beach. Trošku sa počľapkáme a objednáme nejaké dobroty.
    V prípade Maji a Danky je to malá káva.
    Takže im donesú dvojdecový hrnček, ale v ňom je len polovička. Deci kávy - small cafe :).
    Dobré, že si neobjednali štandardnú kávu.
    Potom sa vraciame do Ao Nang na nákupnú zónu.
    Ženy sa rozletia po shoppingoch a mňa s Ňaňom nechajú rozvalených na múriku.
    A my tam trpíme a trpíme a ich niet a niet.
    V tomto medzičase musíme pozorovať všade sa premávajúce tajtrlíčky s výbavou všetkých tvarov, veľkostí, hustoty, tvrdosti, stlačiteľnosti, rozťažnosti, viskozity... Pričom nimi testujú našu teplotu varu. Navyše túto výbavu v tomto letnom období nedrží a nezakrýva takmer nič.
    Nebyť toho, že sa kvalitne rozfúkalo a naše ženy pochopili, že sa asi blíži veľká búrka, boli by sme tam asi trpeli ešte pekne dlho...

P.S. Dnes sme vymietli aj zopár kvalitných thajských trhov. Viď. fotky. V pamäti mi zostal pohľad na odrezanú nohu koňa s kopytom. Viete si predstaviť niečo také opečené na večeru? Ak náhodou niekto áno, môžeme to zaradiť ako nejakú výhru v ďalšej súťaži... Len si tu musíme odhlasovať, kto to prepašuje v kufri...