• Day 4

Pokračovanie projektu AIS

February 27, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

Thajka však okrem "nohe" veľa ďalších slovíčok nevie, takže sa jej nevieme spýtať, čo teda ďalej...
    A tu prichádza na scénu Majin prekladač. S jeho pomocou nám Thajka prezradí, že aj v Krabi existuje AIS predajňa a dokonca sa nám podarí ju prinútiť, aby nám ju ukázala na Google maps.
    Ó môj bože len asi 600m od nášho ubytovania, ale samozrejme, keďže je nedeľa tak je tam zatvorené.
    Navyše už je asi 19:20 večer a o 19:45 sa máme stretnúť s Ae.
    Sadáme na motorky a v dvojnásobných rýchlostiach ako je štandard po tme fičíme cez mesto, aby sme ju stihli. (Spomínam na myšičky s motorkami v Saigone s Tomčom).
    Ae ledva stíhame a ako to dopadlo už viete. My však stále nemáme internet a ráno o 10tej už odchádzame taxíkom preč... Čas sa nám kráti.
    Ráno vstávame o 8:15 a fičíme motorkami do AIS. Ja ešte spotený z noci priamo z postele, ani som sa umyť nestihol mrznem pri tých rýchlostiach na motorke.
    V AIS našťastie majú čo chceme, aj keď program, o ktorom nám hovoril Tomčo 20gb na 30 dní neexistuje. Takže si berieme "skromných" 35gb na 15 dní.
    Rýchlo vrátiť motorky, nakúpiť raňajky do "potravín", dať sa dokopy a s cca 15 minútovou rezervou ledva stíhame taxík na juh... Ale o tom už iný príspevok.

P.S. Celá aktivácia všetkých kariet trvala asi pol hodinu. Ak by mali karty vo včerajšom Tesco Lotus, tak by sme Ae určite nestihli. Všetko teda nakoniec dobre vypálilo.