• Day 4

Deň v NP Hat Chao Mai

February 27, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Nasadáme na luxusný taxík a okolo obeda sme už v stredisku Baan Chao v národnom parku Hat Chao Mai, kde sa zdržíme len jednu noc a presunieme sa na blízky ostrov Libong.
    Ideme z pohľadu Thajčanov do takej diaľky, že taxikár si so sebou zobral aj čiernych pasažierov (manželku a dieťa), zaplatili sme im jednodňový rodinný výlet do južnej časti thajska.
    Ňano hneď ako zbadá ubytovanie, najradšej by tu zostal zopár dní. Celopresklenená izbička, kde je priamo z postele výhľad vonku, parádna teraska na večer... Žiadna bambusová chaťurda.

Rozmýšľa, či by sa Peťka nejako nemohla presťahovať ku nám, aby si nočnú izbu mohol užívať len s Majou a zostať tu ešte zopár nocí.

Na pláž máme len zopár metrov, ale my máme plán ísť na tajnú Magic beach - o tom iný príspevok.

Podvečer sa peši vyberáme na prieskum okolia. Sme v takom zapadákove, že tu už nie je ani ten 7 eleven. Minimarkety sú pokračovaním obývačky domácich, ktorí keď vidia belocha z európy usmievajú sa a kývajú nám...
    Aj ten obsah tých obchodíkov je zaujímavejší a po anglicky toho veľa nevedia, takže aj komunikácia je úsmevnejšia.

Navyše je tu všade úžasná príroda. Palmy pod obrovskými skalnými bralami. Paráda.