Satellite
Show on map
  • Day 4

    Thajské jedlo

    February 27, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

    Na obed si objednávam Papaya šalát s mangom.
    Keďze je tu trošku problém s angličtinou, tak takmer každému dochádza niečo iné ako si predstavoval.
    Začínam jesť svoj šalát a ja čo veľmi nemám problém so štipľavosťou začínam mať problémy. Ak včerajšiu superspice polievku by som hodnotil na 10 bodov, tak dnes to bolo minimálne 20 a každým sústom sa tá štipľavosť v ústach zvyšovala...
    Keď už som mal fakt dosť (asi polka zjedená) prišla čašníčka a vysvetľujem jej, že som si objednal Papaya salat s mangom a že manga nikde a ona, že žiaden problém, že mi to vymení.
    Čakáme 10 minút a o 10 minút mi donesie s úsmevom presne to isté. A zase bez manga. No koniec.
    Takže zase od začiatku (predtým som už mal polku zjedenú a teraz zas plná porcia). Celý horím, pery ma tak štípu, že Danka sa bráni puse (a to ešte keby som jej dal jazýčkovú, tak umrie).
    No bol to megaštipľavý zabiják. Parazity vypálené na rok dopredu.

    Na večeru pre zmenu objednávame rybu pre štyroch, ale chutí len mne. Jeden má problém s orieškami, druhý s koriandrom na rybe, ďalšieho štípe...

    Pri platení pozeráme, čo jedia domáci. Nejakú čiernu chobotnicu majú z toho celé zuby čierne a na tanieri to tiež vyzerá desivo.

    ...len Peťka to poriešila objednaním hranoliek s kečupom... - stávka na istotu...
    Read more