Satellite
Show on map
  • Day 10

    Zúrivý pes v Thajsku

    March 5, 2023 in Thailand ⋅ ☀️ 32 °C

    Dnes som mal depresívny deň.
    Chýba mi domov a moje žlté kačičky.

    Do toho ma doštípali komáre, telefón sa mi nejakým omylom zapol a poťahal dáta, pričom som zistil, že Orange má cenu za dáta v Thajsku len asi 1000x väčšiu (12Eur za MB, alebo teda 12000Eur za 1GB) - ani neviem, koľko som toho poťahal. Vytáča ma skôr tá cenová politika Orange.

    Aby toho nebolo dosť, ja raz za čas potrebujem byť úplne sám a z toho čerpám energiu a tu všetko prebieha všetci spolu a ešte často mám aj pocit, že ma všetci stavajú do pozície vodcu skupiny (alebo sa sám násilne staviam?), že musím na všetko myslieť, o všetkom rozhodovať, všetko potvrdzovať... Chcem sa len viesť dovolenkou ako Peťka a mať jediné starosti typu, aby v ryži nebolo veľa zeleniny.
    Navyše tu mám pocit, že tu len leniviem a kysnem - teda oddychujem - len mňa ničnerobenie nebaví. Doma by som aspoň niečo majstroval a cítil sa aspoň kus užitočne a kreatívne. Tu mám pocit, že som zbytočný.

    Už som z toho všetkého unavený a potrebujem minimálne svoj pokoj len sám so sebou. Uvedomujem si, že to tu proste nejde, ale zvalilo sa to na mňa všetko tak nejako naraz, že všetci si dnes mohli užívať zúrivého psa. Aj ja som si to užíval :)
    Pomaly by to aj odoznievalo, ale stále dakto do mňa počas dňa rýpol a ja som po ňom potom štekol.

    P.S. Len aby ste nemali pocit, že v príspevkoch tu dovolenku idealizujem, tak vidíte, že sa snažím popísať fakt ako sa tu reálne máme (mám) - howk, teda havk.
    Read more