New Zealand
Waikari

Here you’ll find travel reports about Waikari. Discover travel destinations in New Zealand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

13-1 Waikari

January 13 in New Zealand ⋅ 🌧 18 °C

Zó schiet het niet op. De wind wakkert niet aan in de middag, maar om half 10, als ik ongeveer afbuig naar het noorden. En inderdaad, noordweste wind en een heel klein beetje omhoog. Puf. Verder hoor ik van een wielrenster, die een stukje met me op rijdt om te kletsen, dat het gaat regenen. De wind gaat draaien, maar ja, wanneer..... Ik ben na 55 km kapot, zuur in mijn benen en ik vind tegen windkracht 7-8 intrappen echt zonde van de moeite, dus ik stop maar weer. Het is pas 2 uur maar jammer dan. De fiets begeleider van een groep verliest meteen de interesse in me als hij hoort dat ik nu al stop.
    Wel bizar dat je in een paar kilometer van plat, via wijngaarden, de witte rotsen weer inrijdt.
    Ennuh, het is nog droog. De wind is inderdaad nu zuidwest.

Waikari, Neuseeland

January 13 in New Zealand ⋅ ☁️ 22 °C

Unsere erste Pause an diesem Tag wird zur Mittagszeit eingelegt. Auf einem Hügel unterhalten wir uns mit einer Künstlerin und ihren drei Töchtern. Wir unterhalten uns über Mode, Schule und all die fernen Länder aus denen wir Drei doch kommen.

Wenig später finden wir uns in einem kleinen Café ein. Es wird geschlemmt: irgendwas Burgerartiges, ein ungenießbarer Milchshake und ein veganes Küchlein.Read more

Waikari