• Day 43

Familiedage i Peyruis

October 18, 2023 in France ⋅ ☁️ 17 °C

Det var endnu mere tåget i morges da vi vågnede ved Montagne de Lure. Sigtbarheden var på 10-15 meter, og derudover blæste og regnede det, så det blev ikke til nogen vandretur i denne omgang. De næste dage lover også en del regn, så vi har besluttet at slå os ned under oliventræerne ved Jackys søster og niece i Peyruis, og blive her nogle dage.

19, 20, 21, og 22 oktober
    De første dage regner det meget, derefter kommer solen tilbage, men det er blevet efterår og køligt nu. Vi tilbringer dagene med at ordne praktiske ting, vaske tøj, mødes med Jackys søstre og niecer/nevøer, slappe af, vandre den sædvanlige tur op til klosteret Ganagobie (en rigtig fin lokal vandretur vi er på så godt som hvert år). Vi får serveret to varme måltider om dagen! Og er med til Murielles 50-års “surprice”-fødselsdagsmiddag. Så vi er godt fyldt op og klar til at bevæge os lidt mere igen, når vi kører afsted i morgen, mandag, mod Sigoyer.