Peru
Quebrada Lourdes

Inka Trail Tag 1 Cusco KM82-Ayapata camp

October 26, 2023 in Peru ⋅ ☁️ 16 °C

Jetzt gahts los...
      Hüt hämmer folgendi Etappe vor ois:

Tag 1
      11 km / 6-7 Stunde
      Start uf 2709 mt, Camp uf 3350 mt
      Korrektur: 13.7 km / 8.25 Std

Also, Fazit: we made it! (Aso vor allem iich, am Markus hät ja niemert zwiiflet! Ich bin zimli sicher, dass dihei Wette laufed, ob ichs packe 😜). Ich han gwüsst, wenn ich di erschti Etappe packe, denn schaffis. 💪

Aber hüt isch en mega schöne Tag gsii, mir sind a mehrere Inka Sites verbiichoo und au d'Natur isch wunderschön 🤩
      Mir händ sogar en Kolibri gseh! Wägeme Brand vo letscht Wuche isch en Teil vom Trail gsperrt gsii und mir händ en chliine Umweg gmacht. Zum Zmittag simmer fein bechocht worde und au zum Znacht häts ganz vill typischi peruanischi Spezialitäte gäh. Ufem Wäg sind ois immer wieder Esel und Muultier begegnet.

De Markus isch voll im Saft und no vor oisne "Porter" im Camp gsii. Porter träged oises Gepäck, Zelt, Ässe und alles, wos ufem Trail bruucht, mit. Mir laufed nume mit oisem Tagesrucksack. Jede Porter treit 25 kg Gepäck!
      Morn werded mir am 5fi mit Coca Tee gweckt , damit mir am sächsi loslaufe chönd 😴🫣😊
      Es wird en Monschtertag: 4 Stund steil ufe, 2 Stund steil abe. Zmittagässe.
      2 Stund steil ufe, 2 Stund steil abe...

Vuelta de Bici

October 15, 2017 in Peru ⋅ ☁️ 17 °C

Im Hotel können wir uns glücklicherweise kostenlos Fahrräder leihen und so erkunden wir heute Miraflores und den nördlichen Teil der Malecón-Parkanlagen. Besonders im Parque del Amor verweilen wir lange und sehen den Paraglidern bei ihren Kapriolen über der Steilküste zu.

Lektion des heutigen Tages: Was man im Geo-Unterricht lernt, kann man tatsächlich am eigenen Leib spüren. Bei annährend senkrechter Sonneneinstrahlung verbrennt man selbst bei bewölktem Himmel sehr schnell (Ja, ja, wir verstehen schon: Tropen und so!).

Quebrada Lourdes