Portugal
Santuário de Nosso Senhor Santo Cristo dos Milagres

Here you’ll find travel reports about Santuário de Nosso Senhor Santo Cristo dos Milagres. Discover travel destinations in Portugal of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day3

Első nap, első szállás

August 30 in Portugal ⋅ ⛅ 22 °C

Hát végre landoltunk. Az idő tökéletes, főleg ahhoz képest hogy az utóbbi hetekben folyton felhős meg esős képeket láttunk a szigetről.
    És ha, már szép az idő, és ha már nagyon szép a sziget és nincs se autónk se busz járatot nem láttunk, ezért elsetaltunk a reptérről a szállásig. Csak 4km :D de ilyen szép időben ennyi csomaggal semmi gáz 😊

Amit eddig láttunk Ponta Delgadaból, az nagyon szép és, kedves. Megkerestük a szállást, persze elsétáltunk előtte, mert megzavart hogy kis kórus énekelt nagyon szépen mellette :D végül meglett az ajtó, pont jött ki valaki, ezért bementünk hogy ott hagyjuk a csomagokat 2ig,mert akkor lehet átvenni a szállást...

Pont össze futottunk végül a sráccal aki intézi a szobákat, és mondta hogy most is becsekkolhatunk, szuper. Körbe vezetett minket, jó fej, segítőkész, mesélt pár dolgot mit hogyan érdemes megnézni (pl a nagyon népszerű helyekre inkább kora reggel, mikor még nincs tömeg, vagy kora este, ilyenek). Lepakoltunk a szobába és irány a város és az óceán part, a kikötő, és amit még sikerül találni, megnézni.

Santuário de Nosso Senhor Santo Cristo dos Milagres, Santuario de Nosso Senhor Santo Cristo dos Milagres