South Africa
Nababeeppoort

Springbok to the coast

September 1, 2016 in South Africa ⋅ ☁️ 8 °C

Spent last night in Jakkalswater outside Springbok. The Namaqua Quest MTB race takes place from here from 1-3 September. So glad we weren't camping with the 300 participants in igloo tents 😨

Flowers more prolific than 3 years ago. Onto Skuinsbaai Noord.

Dag nr 2

August 18, 2023 in South Africa ⋅ ☁️ 12 °C

En so breek dag 2 aan. Ons is lekker vroeg op om te "tittiwate" en maak reg vir ontbyt. Dit was Blombos huis se beurt om seker te maak ons begin die dag op die regte noot. Ek eet nie eier nie, so vir my was dit bacon, kaas en brood met koffie, maar nie te min begin ons groep mekaar nou lekker ken en die geselskap vloei...

Ons het tyd vir nog paar fotos en dan word die bagasie gelaai en ons ry om nog meer te verken. Hier bly ons bagasie trailer agter en ons almal skree vir Guiddo om te sê die trailer is af, maar hy ignoreer ons, die nar. Nagelaat om te sê dat ons later vir dit terugkom. So, heel eerste het ons na die Nieuwville se waterval gaan kyk. Dis pragtig en ons almal probeer so naby kom as moontlik. By die stalletjie koop almal roosterkoek en droeë vrugte, al is ons nog trommel-dik vanaf ontbyt. Ons ry regdeur na Matjies-fontein en hier hoor ek vir die eerste keer 'n Namaqualandse aksent, so aangenaam. Ons het die mooiste blommetjies gesien, wat julle nou in die fotos saam kan geniet. Ons gaan besoek toe 'n kerkmark. Mens kry 2 tipes mense sê ek julle: pannekoek eters en nie-pannekoek eters. Ek val in die laaste groep. Het vir my en die gesin die lekkerste konfyte en koekkies gekoop, en natuurlik kon ek nie die oorbelle uitlos nie. Ons skiet toe terug deur na Wes-Kaap vir branstof. Middagete was aarbeie, vir my.

Ons is redelik agter op tyd en ry dadelik deur na Springbok. Stop eers by Garries en ek moes 'n roomys koop, want R15 vir 'n pink draai-roomys sien mens nie meer nie. Ons kom by ons betemmng aan so na 17h00. Dis te koud om te gaan "explore" en ons huis is in elk geval op aandete-duty. Ek op slaai, Susan op koring kook, en Essie en Jenny op hoenderbredie opwarm. Jong, het ons nou vir julle lekker geëet.

Nou dat kippie gestort is en lekker in haar warm bedjie is, sê ek eers nag. Hou dop vir dag 3.

Day 3

August 19, 2023 in South Africa ⋅ 🌙 7 °C

Ons is almal redelik vroeg op om die uitsig vanuit ons venster te bewonder. Die son skyn maar die briesie is koel. Ons maak reg vir ontbyt wat bestaan het uit heerlike French toast en boerewors. Na dit ontmoet ons Nikki, sy is ons pragtige toergids vir die dag. Ons leer van die rots formasies en blommetjies se name en oorspring. Guiddo kom terug met die bussie en so vaar ons Namabiep in. Wat 'n gods-verlate plekkie - maar tog ryk in geskiedenis aangaande die Anglo-boere oorlog en myne. Ons gaan besoek dorpsmerke en neem alles in wat Nikki ons vertel. Ons was by die Hotel (waar ek vir my 'n Namaqualandse kappie gekoop het) en die Blou-myn, waar die klippe nog waaragtig blou is agv die koper. Ons ry toe regdeur na Gagoeb reservaat. Middagete is roosterkoek (baie lekker), en my glimlag het gehelp dat ek die gunsie kry van 'n ekstra stukkie ham. Ons vaar toe die groot vlaktes is en julle sal nou op die fotos kan sien watse bewondering dit was. Ons het weereens so baie geleer. En gou gou was dit tyd vir tee en koek. Julle, ek het lanklaas sulke lekker sjokolade koek geëet. Gaan gerus Sprinkbok toe. Ek het vir myself 'n gehekelde skapie gekoop en hom vernoem na iemand wat baie spesiaal is vir my. Ons kom tuis seker eers so by 18h00, en almal sê hulle is vol en gaan nie eet nie, maar wat gebeur??? Ons eet die lekkerste burgers en mielie, natuurlik met 'n glasie of twee wyn. Ons kamer word die kuier-gat vir die aand, en my ons seker eers almal so 22h00 daar uit (op 'n mooi manier)... more vertrrk ons vroeg terug Wes-Kaap toe. Ek moet sê dat ek die huis effens mis, maar die tyd hier was nodig.Read more

Nababeeppoort