Spain
Queralbs

J+4 Sur les routes de la Transhumance

August 22, 2016 in Spain ⋅ 🌙 15 °C

Petite infidélité à notre chère France...
      J'ai basculé pour une journée de "l'autre côté"..!

Encore du VTT, mais cette fois j'ai failli faire une overdose... plus de 5 heures sur le vélo!

Autour de 2000m, le bétail pature tranquilou en liberté... il fallait slalomer entre les vaches sur le chemin...

Distance: 43km
      Dénivelé Tot +: 1503m
      Temps: 5h30

Beaten twice

February 24, 2022 in Spain ⋅ ☁️ 4 °C

Danes so me Pireneji dvakrat premagali. Enkrat na 1900m in drugic na 2000m. Enostavno ni slo z motorjem cez zaplate snega, niti nobenega obhoda, sami prepadi. Moral sem priznati poraz in kreniti nazaj in okoli in....spet. Ob 14:30 sem bil spet tam kjer sem ob 10ih zjutraj pil kavo, pa tak napredek.

Po 8h motoriranja brez prestanka sem prisel do zeljenega danasnjega cilja pred Andorro, izcrpan, a zadovoljen, saj so bili razgledi hudi, poti pa res off-the-beaten path, srecal NIKOGAR! Tudi tehnicno par biserov oz filtrov, Yamahita leti cez vse.

In zdaj, se stusiral, yay! Opral perilo, yay! Napolnil elektronske naprave, yay! Poklical zeno, yay! In nenazadnje, koncno prisel do dostojne spanske gostilne, da se najem in napijem kot se zagre, yay!

Zanimivo, kaj nam je decom treba teh mahinacij, da se je treba do limita pushat, da smo zadovoljni. Morda zato, da te potem v vsakdanjem zivljenju redko katera drama vrze iz tira?

Ima pa ta del Spanije kar izziv z global warmingom. Danes sem sel mimo toliko enih fancy vasi, kjer imajo hudo infrastrukturo za zimske smucarske goste, predstavljajte si fancy vasice z arhitekturno hudimi hisicami, apartmaji, bazeni, itd, res na nivoju. Predstavljate si kapaciteto za ene 100 Rogel. Vse prazno, snega prakticno nikjer, par smucarjev je blo, ostalo pa ghost towns. In to konec februarja??? Ampak glih dost zaplat, da je meni popestrilo dan :)

Otra copa de vino tinto porfa!!

Vall de Nuria, Pyrenäen

August 14, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 18 °C

Auf geht’s in die Pyrenäen! Ein bisschen Zeit abseits des Meeres mit klarer Bergluft und etwas weniger sommerlichen Temperaturen. Unser erster Stopp führt uns nach Vall de Nuria. Wir wollen das Kloster, die Gegend um den Bergsee erkunden und anschließend weiter in Richtung der Gipfel um die 2800 Meter aufsteigen. So klemmen wir uns die 3,5 Stunden Trekking-Tour vom letzten Dorf zum Ausgangspunkt und nehmen den Bergzug stattdessen. Mit den anderen Rentnern und Familien fühlen wir uns in bester Gesellschaft. Später auf dem Trek zwingt uns nach 2,5 Stunden und nur 200hm unter dem ersten Gipfel leider ein Gewitter zur Umkehr. Zumindest erreichten wir mit dem Puig del Coll de Finestrelles den Bergrücken und konnten einmal rüber mach Frankreich schauen. Nichtsdestotrotz behaupte ich mal die “Pyrenäentaufe” und Carla die “alpine Trekkingtaufe” bestanden zu haben 😉✌️

Da wir nun stolze Besitzer einer Wanderkarte der Gegend sind werden wir sicher noch einmal wiederkommen, um dann tatsächlich die Gipfel zu erklimmen und v.a. den Puig de Mal als höchsten Berg der Gegend zu bezwingen.

Queralbs