• Day 16

Dune de Pyla

July 12, 2019 in France ⋅ ☀️ 23 °C

Tänane päevagraafik on väga tihe. Peale ookeanis käiku tegime kiire siesta ning siis oli plaan minna Dune de Pylasse. Kuna kõik teised olid seal juba käinud siis läksime kahekesi. Selleks kellaajaks on vast liiv ka juba maha jahtunud.
    Sõit oli umbes 20min Biscarrosse Plagest. Kohale jõudes nagu ikka parkimine 5euri. Ostsime kohe alguses ka magneti ära, kartsime, et poed on alla tulles kinni.
    Marssisime siis mööda liivateed ja treppi mäe otsa. Vaade nagu ikka väga ilus. Klõpsisime mõned pildid ja nautisime vaadet.
    Taivo nägi kuidas ühed noored poisid olid tulnud pikniku pidama ning söögiks oli kaasa võetud terve pikk baguette, pikuti pooleks lõigatud ja juust, vorst ja salat vahele pantud. Kõht läks koheselt tühjaks.
    Alla tulime mööda mäe külge, liiva seest. Mõned ka rullisid end mööda mäge alla.
    Kui alla olime jõudnud siis tulid meile vastu inimesed kuue baguetiga ja paki veiniga - lähevad vist päikeseloojangut nautima. (Ei saa ikka aru, kuidas prantslased paksud ei ole)