Taiwan
Shuanglian

Here you’ll find travel reports about Shuanglian. Discover travel destinations in Taiwan of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Taipei

April 2 in Taiwan ⋅ 🌧 21 °C

Mini erste 4 Täg in Taiwan han ich ih de Hauptstat verbrocht. Ich freu mich voll fest, ehn Monet Ziit zha zum das Land erkunde - au wenn ich eigentlich ned viel dröber weiss. D Sprochbarriere werd definitiv ned ganz eifach sii aber die extremi Fröndlichkeit und Hilfsbereitschaft vo de Lüüt hilft die z überwinde.

Ich ha in Taipei es paar Nachtmärt bsuecht und ha mich dur so viel Streetfood wie möglich probiert. Ich bi mit es paar Lüüt vom Hostel im Nationalpark ih de nöchi vo de Stadt go wandere. Ha ah ehnere Altstadt und ah ehnere Tempel Walkingtour teilgnoh und ha so öbbis über Gschicht vom Land und de Glaube vo de Lüüt glehrt. Bi mine Stadtspaziergäng hani de Taipei 101 Turm, sun-yat-sen Gedächnishalle, de Peace Park, d Ximen Shoppingstross und vieles meh gseh.

Näbebi hani no chli probiert mini Route z plane. D Idee esch jetzt gäge Uhrzeigersinn einisch um d Insle ume z reise. Das nöchst Woche relativ viel rägned hani so zerst no es paar grossi Städt und Kultur und gang denn am Schluss zu de schöne Stränd und Nationalpärk 😊

Tschau Taiwan

April 25 in Taiwan ⋅ ⛅ 28 °C

Mini letschte paar Täg in Taiwan hani nomol ih de Hauptstadt verbrocht und ha alles unternoh was ich bim erste Bsuech ned gschafft ha.

Ich ha s Dorf vo de Latärne bsuecht und bi vo det zu ehmene Wasserfall gloffe, bi ah no meh Nachtmärt, ha Souvenirs kauft, ehn Spaziergang am Fluss entlang gmacht und mer mini Zuekunft ih ehmene Tempel loh vorussäge.

Ah mim letschte Tag esch d Emma (ich ha sie ganz im Süde känne glehrt) ahcho. Mit ihre bini ah ehmen lokale Märt go Fisch ässe und mer sind ihs Alice im Wonderland Kaffi. Als Abschluss bini denn no uf de Elefant mountain gloffe, ha de Sunneuntergang gluegt und mich vo Taiwan verabschiedet 😊

Taipei, TWN

January 29, 2017 in Taiwan ⋅ ⛅ 23 °C

Wir lieben Taipei!

Eigentlich stand diese Stadt so gar nicht auf unserem Schirm! Während unserer Reise verfolgen wir andere Reisende. Zwei davon waren kürzlich gerade in Taiwan und haben sehr von diesem Land geschwärmt. Als wir dann den Flug für das nächste Land buchen wollten, sahen wir zudem, dass der Flug über Taipei die billigste Variante ist.

Wir sind total begeistert von der Stadt, weil...
    * man überall unkompliziert Fahrräder ausleihen kann
    * die Stadt sehr fahrradfreundlich und so gut wie alles mit dem Fahrrad zu erreichen ist
    * es wunderschöne Parks und zudem auch einen Fluss mit schönen Fahrradwegen gibt
    * es hier nicht laut und voll ist (gut das könnte natürlich auch am chinesischen Neujahr liegen, dass gerade gefeiert wird - dafür fahren viele zu ihren Familien nachhause)
    * es an jeder Ecke einen 7/11 (= kleiner Supermarktladen, indem es überwiegend Süßigkeiten und Süßgetränke gibt 😕 oder ähnliches gibt) (ob wir das gut finden, wissen wir noch nicht ganz, weil wir ständig am Essen und Einkaufen sind 😲)
    * es überall schöne öffentliche Toiletten gibt 😀

Die Schrift macht es hier uns aber nicht ganz einfach. Wir können einfach mal GAR NICHTS lesen und stehen überall mit Fragezeichen herum 😵😵😵 Ist nicht so schlimm wir kommen schon um die Runde! 😀

Natürlich haben wir uns gleich mal Fahrräder geholt und sind durch die Stadt gedüst. Am coolsten war es am 27.1. - da war quasi Silvesternacht für das chinesische neue Jahr. Nur die Silvesternacht ist nicht vergleichbar mit unserer sondern eher mit unserem Weihnachtsabend. Die Stadt war komplett leer und wir sind wie wild in der Stadt mit dem Rad herum gedüst. Das Gefühl - die Stadt gehört uns alleine - war richtig fantastisch und einzigartig! 🚲🚲

Shuanglian, 雙連