Satellite
Show on map
  • Day 2

    Cesta do Krabi

    January 23, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

    Napriek počiatočným nepríjemnostiam (represáliám) na Budapeštianskom letisku cesta pokračovala celkom príjemne. V lietadle bolo minimum voľného miesta, ale nejako sme to zvládli. Samozrejme som všetko batožinu odložil a potom som zistil, že by bolo dobré sa nejako zabaviť počas letu. Tak som robil iventúru v príručnej batožine. Macbook, nabíjačky, slúchadlá… Tie slúchadlá boli to najlepšie čo som si zobral. To ticho po ich nasadení (funkcia noise canceling ) to bo úžasné. Podávané občersvenie bolo celkom chutné až na studený cestovinový šalát, teplý by bol lepší. Ale najlepšia bola torta - samá plnka takmer žiadne cesto mňam :-) . Pristátie v Dubaji hladké a potom stres. Na prestup máme iba hodinu času. To je veľmi málo na prehliadku aspoň letiska. Je to trocha sklamanie, čakal som všade luxus a tu plastové stoličky. Ale aspoň som prvý krát videl hodinky ROLEX v skutočnosti. Viď foto. Rýchlo ideme po letisku a hľadáme prestup (Connection). Na ľavo vidíme výťah a pri ňom tabuľka Connection 2poschodie a šípka dole tak nastúpime a s nami ešte zopár cestujúcich. Tomčo stlačí 2 a čakáme dvere sa zatvoria a výľah stojí, tak asi je preťažený výťah. Zopár ľudí vystúpi a znova to isté. Znova otvoríme dvere, pozrieme na tabuľku a zisťujeme, že vlastne sme na 2 poschodí. Dvaja ľudia sa vonku bavia anglicky a to čo rozumiem je že idú tiež na Connection a tak už všetci ideme ďalej. No takto vyzerá Slovák v cudzom svete :-) Cestou nás miestni Arabi upozorňujú že kde treba ísť na Connection. prebehne kontrola a ideme ďalej. Cestou trocha stresujeme, lebo Tomčo nás vedie jedným smerom a mamka tvrdí, že sme mali ísť iným smerom. Teraz sa už nedá vrátiť, všade sú pásky a naspäť sa nedá. Dole už čakajú ľudia a Tomčo sa pýta či tu je let do Krabi a vraj áno. Všetko dobre dopadlo ideme autobusom k lietadlu. Lietadlo menšie ako predchádzajúce, ale Dubaj ma sklamal, do lietadla musíme ísť pešo po schodoch, v Dubaji by som čakal pohyblivé schody :-) Let prebehol bez problémov, ja som si aj vďaka slúchadlám asi 2. hodiny pospal. Asi najviac zo všetkých.Read more