United States
Polipoli Stream

Whoohoo dat is kicken:Skydiven is gelukt

November 2, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 30 °C

Wat een fantastische dag, we gingen op een redelijke tijd op want we hadden mij aangemeld om 9uur aanwezig te zijn. Met een uur rijden haalde we de Ford Mustang op bij Waikiki Beach em reden half 8 die uur kant op. Dit keer via Turo gehuurd en dat blijkt veel goedkoper en praktischer in dit geval.
    Bij het skydiven aangekomen was het al een behoorlijk levendige bedoening. Genoeg springers hier en met her en der een wolkje op een verder strak blauwe lucht echt top weer.
    Ik ga niet teveel verklappen over de sprong want er komt nog een filmpje. Maar het ging rap omhoog tot 15000feet en alsnog was t 20min klimmen en dan gaat het gebeuren hoor... ik zat bijna als eerste in het vliegtuig en dus bijna als laatste eruit en dan volg je gewoon de instructies en zelfs toen ik naar buiten en beneden keek had ik niet het idee dat dit 'verkeerd' was. Ff lachen naar de camera en los waren we de vrije val geeft dan de gewenste rush en die duurde aardig lang. Super vet en een mega ervaring🤩. De klap van de chute viel me echt mee, het gedraai erna viel me best tegen. Ook al mocht ik zelf sturen werd ik er misselijk van want je hebt weinig orientatie, en je moet hard sturen, waarschijnlijk ook om neerwaardse snelheid te minderen. Doof en draaierig maar vol enthousiasme stond ik weer op de grond. Echt cool, dank je Maris voor dit kado😘. Max en Rien bedankt voor de opnames. Jullie mogen ze als eerste zien.
    Na het skydiven naar sunset beach voor wat machtige waves met de pro surfers van de wereld. Maar helaas, de golven waren zelfs voor mij nog wel te doen, veel te laag voor de pro's. Wel een prachtig strand hier en de zee had een behoorlijke stroming wat wel leuk is, maar ver erin is niet heel verstandig. Toen voor de drukte maar weer terug naar Honolulu en daar de auto geparkeerd en ff geluncht en opgefrist voor we langs het strand gingen lopen op zoek naar een leuke beachbar. We begonnen bij "The edge of waikiki" en de setting was zo leuk dat we er ook eindigden.🍹

Oahu Skydiving North Shore

September 23, 2018 in the United States ⋅ ☀️ 29 °C

heute gings hoch auf 12000 Fuss#das erste mal Skydiven#wunderbares Wetter#perfekte Bedingungen#bei Brian mit welchem ich den Tandemsprung gemacht habe, habe ich mich sicher gefühlt#war weniger nervös als gedacht#war eine mega Erfahrung#tolle Aussicht#wer Lust hat das Video zu schauen, hier ist der Link: https://youtu.be/J7q3ATVAETMRead more

Polipoli Stream