Andros dag 1

July 5, 2018 in Greece ⋅ 🌙 26 °C

Vandaag werd ik omstreeks half 9 wakker met het besef dat het hier een uur later is dan in België. Wat dus wilde zeggen dat ik pas om 11uur mijn punten kreeg, in plaats van 10uur. Dus moest ik nog een extra uur vol spanning afwachten. Gelukkig stond er een lekker ontbijtbuffet klaar in het hotel.
    Na de resultaten te bekijken, kon de dag pas echt beginnen. Het was een dag vol zon, zee en strand. We hebben zo goed als heel de dag uitgerust op de ligstoelen van ons hotel. De zee werd afgewisseld met het zwembad. In de namiddag hebben we een korte wandeling gemaakt naar het kerkje van het dorp, met het besef dat het eigenlijk veel te warm is om hier te wandelen. Het oorspronkelijk plan was om in Andros een dag in de bergen te gaan wandelen, maar dat plan werd al snel verworpen.
    In tegenstelling tot Athene waait er hier een frisse wind die de boel een beetje afkoelt, al blijft het nog steeds te warm om echte bergwandeling te maken. Jammer, want het eiland staat bekend voor zijn mooie wandeltochten.