• Day 51

Ubon ratchathani deel 2

July 14, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 25 °C

Na heerlijk geslapen te hebben en eindelijk gewekt door de wekker rustig aan ontbijtje en om 10 uur weer bij de optocht van het candle festival. Vandaag was nog groter en mooier veel meer herrie en heel veel dansers. We konden gelukkig na wat gebabbel van Alice op de tribune zitten in de schaduw dat was erg fijn wat het zonnetje scheen best. Na bijna 2 uur genoten te hebben van al dat moois zijn we na een iced coffee op zoek gegaan naar een massage salon. Deze was ongeveer 7 minuten lopen. Maar wat was het warm. We hebben wel een heerlijke massage gehad en zijn weer los voor een dag. Toen de markt op een van mijn favoriete bezigheden mwwah. Maar ja met 2 vrouwen ontkom je er niet aan. Tussendoor nog wel wat lekkers gegeten en gedronken en een mooie riem gescoord. Nog even een rondje gelopen en een grab naar een leuk restaurant genomen. Alice had van te voren gebeld om te reserveren dus wij dachten dat gaat goed. Daar aangekomen zeiden ze doodleuk dat er geen plek was dus wij lekker doorlopen en bij de volgende proberen uiteindelijk hadden we gewoon een plek. Uitzicht was mooi eten mwah maar de service was belabberd. Iedereen kreeg maar wat en ertussen zat gewoon heel veel tijd tussen. Uiteindelijk na ruim 2 uur had iedereen alles. Geen aanrader dus. Daarna grab naar het hotel en daar nog even met de eigenaar gebabbeld onder het genot van een biertje. Hij heeft het hotel na 40 jaar als bouwval weer helemaal opgebouwd in 3 jaar tijd erg mooi om te horen dat dat zijn passie was om het in de familie te houden. Hij is ook enig kind. Nu lekker gedoucht en tijd om ons verhaal in elkaar te flansen. Morgen weer door.Read more