September - November 2019

Leers Flugi

December 12 in the Netherlands ⋅ ☀️ 4 °C

Muss doch nomal öbbis schribe, wiils so cool isch.
    Und zwar hani am Flughafe in Quito no en Schwizer kenneglernt und de hett en Platz am Notusgang gha, drum hani gfröget öbi min Platz cha wechsle. Sie hend den gseit es hett no ca 100 Plätz frei, aber da mer in Guayaquil no en stopp hend und sie nöd wüssed wieviel Lüüt dezuechömmed, sölli doch no warte und den di neu Crew in Guayaquil fröge. Das hani den au gmacht und siehe da, es hett no meh Platz gha. Vo 300 Plätz sind grad 104 beleit gsi. Somit hani en Notusgangplatz gha und es paar Reie hine drah hani e drüer Reie gha zum schlafe. De hammer, ha no nie so en erholsame Flug gha.
    Da mer den halt no mit de Flugbegleiter chli greded hend, hemmer no meh z esse becho und hend no chönne go luege wo sie ihri Schlafkabine hend. Sind no spannendi und lustigi gspröch gsi und all sind supper druf gsi im Flugi, will jede guet hett chönne schlafe.

So en richtig guete Abschluss vo de Reis.

Tschau Ecuador

December 11 in Ecuador ⋅ 🌧 19 °C

Nach drüh spannende, interessante und zum Teil au verruckte Möned, wirds Ziit zum wieder heigah.
    Ich ha mega viel dörfe gseh und ärlabe au zemme mit de Sandra wo mich isch cho bsueche, das hett mi sehr gfreut. Die Ziit in Galapagos und Cuenca isch supper ceveré gsi. Natürlich hani mitere neue Sprach au sehr viel glernt. Und uuuh mega viel Lüüt kenneglernd.

Ich bi froh dasi d Möglichkeite ha zum so go reise.

Bottour

December 8 in Ecuador ⋅ ⛅ 31 °C

Zum Zmittag simmer no vo Kapuzineräffli bsuecht worde, die sind rund um d Lodge i de Bäum am Esse sueche gsi.
    Nach de Siesta simmer den mit em Boot ufd suechi nach Anakondas. Wommer losgfahre sind, simmer grad vo Amazonasdelfin begrüest worde. Nachere Botsfahrt dur Bäum wo im Wasser wachsed hemmer den e risigi ca 5 Meter Anakonda gfunde. Die isch gmüetlich ufeme Baum am sünnele gsi.
    En Isvogel, Kormoran, roti Aras, Papagei, Flügefänger, Gekos, Habicht, Geier, Falke und Adler das alles hani au no dörfe gseh.

Mal ohni Motor unterwegs

December 8 in Ecuador ⋅ ☀️ 28 °C

Da ich de einzig bi wo vier Nächd bueched ha, hani jetzt en persöhndliche Guide, Choch und die ganz Lodge für mich elei. Am nüni simmer also s zweite los zum Monument wo de Äquator isch, das isch irgendwo zmitzt im Jungle. Uf em Weg ded ane hemmer ganz viel Echse gseh, das liit warschindli da drah, dass mer mit em Kanu gange sind und kei Motor gha hend wo lärm macht. Bim Spaziere hemmer wiederum Anolis, verschideni Fröschli, Gekos, Kapuzineräffli, Totechopfäffli, Saki-Affe usw. gseh.Read more

Yukabrot

December 7 in Ecuador ⋅ ☁️ 30 °C

Zersch hemmer d Yukachnolle gerntet, gaht ganz eifach, nur us em Boder riise und ganz wichtig, en Teil vom Stängel wieder in Bode stecke, das e neui Pflanze cha wachse.
    Denn hemmer d Chnolle gschellt und gwäsche.
    Nach dem hemmer alles fiin grafflet und d Frau wo eus alles zeiget het, het mit somene Gurt alles Wasse usepresst. Denn hett sie alles fiin gsiblet und den nur no i de Tonschale bache, fertig.Read more

Puerto Bolivar

December 7 in Ecuador ⋅ ☁️ 25 °C

Hütt simmer id Zivilisation, is grösste Dorf vom Sionastamm, mit 160 Ihwohner. Nach zwei Stunde mit em Bot, mir sind so lang unterwegs gsi, will mer wieder mega viel gseh hend, Tukan, Äffli, Echse, Spinne, Zigünerhüener, Fröschli usw.
    Im Dorf ahcho hemmer glernt wie mer us Yuka Fladebrot cha mache, isch no recht eifach, aber dadezueh meh imene seperate Footprint. Das Brot hets den grad zum Zmittag dezue geh. Nachdem mer no schnell d Schuel sind go ahluege, isch nöd lang gange das nur zwei Schuelzimmer hend, wos in Spanisch und au i ihrne eigene Sprach unterrichted, isches den zum Shaman gange.
    Er hett eus verzellt das er 20 Jahr lang hett müsse lerne und er immerno drah isch, zum all die Chrütli und Heilpflanze z kenne. Er hett den au no eusi Sehl greiniget und er het eus no demonstriert wies Blasrohr wos zum jage bruchet funktioniert. Natürlich hemmer den au no dörfe probiere und ich bi de einzig gsi wos Ziel troffe het.
    Nach dem isches wieder zrugg zum See gange wommer wieder en wunderschöhne Sunneuntergang gnosse hend.

Ps.: Bi de meiste Bilder müend er halt chli sueche bis ihr d Tierli finded. De Tagschlöfer isch chli schwierig.

Mit em Boot uf Tierlisuechi

December 6 in Ecuador ⋅ 🌧 26 °C

Am Namitag simmer mit em Boot los zum no meh Tier z sueche. Im momment isch das recht eifach, das so ziemlich alles überschwemmt isch, s isch s Endi vo de Regeziit. Hütt ha ich en Tuckan, Amazonasdelfin, Tagschlöfer, Pyton, Baumfröschli, Kaiman und no vieles meh gseh.
    Also gfunde hed alles euse Guide, de isch unglaublich, weiss nöd wie de das Züg finded, aber er springt amig plötzlich uf und gseht irgendöbbis wo wiit eweg isch. Au i de Nacht isch krass, denn gseht er irgendwo Auge uflüchte und meint den das seg en Frosch und den gahsch nöcher ane und s isch würkli en Frosch. De kennt all Tierarte ahand vo wied d Auge lüchted oder au vom töhne her.Read more

Junglewanderig

December 6 in Ecuador ⋅ ☁️ 16 °C

Hütt nacheme grosse Zmorgebuffed, hett eus s Boot uf di ander Siite vom See bracht. Vo ded us simmer zrugg zu de Lodge gloffe. S Hilight (vorallem für euse Guide) isch e grossi Vespe gsi wo ihri Eier i Kakerlake leit, eue Guide isch völlig us em Hüsli gsih, da er die sitt 10 Jahr nümme gseh het. Leider hani keis guets Fotti chönne mache, da das Viech so nervös gsi isch.
    Für mich sind die gifftige Fröschli s Hilight gsi. Mir hend aber au wieder Affe, Fröschli, Raupe, grossi Echse und e hässigi Tarantle gseh. Guet Tarantle isch vielicht hässig worde will de Guide sie miteme Stäckli usezeukled hett.

Nachtspaziergang

December 5 in Ecuador ⋅ ⛅ 25 °C

No vor em Znacht simmer es Stündli im Jungel go laufe. Bewaffnet mit Taschelampe, Gummistiefel und Kamera isches los gage. Scho bi de Lodge zue hemmer e chlini Tarantle gseh, wiiter im Wald hets den no grösseri gha. Über Eidechsli, Schlange, komischi Insekte, Fröschli wo usgsehnd wie es Blatt und schuschd no Spinneli hemmer so alles gseh.

Nachane hets den endlich mal öbbis z esse geh, sind all scho am verhungere gsi.