Satellite

19-3 Kerikeri

March 19, 2019 in New Zealand

Agnes appt dat er 3 mensen zijn neergeschoten bij Barbara in de buurt. Ik schrik me rot. Gelukkig blijkt dat Barbara nog online is geweest na het incident. Aad Jan zie ik niet zo in de tram zitten, dat is minder eng. Maar wat een klote zooi. Misschien allemaal weer een vredesbutton op of zo? Of een button met een worst? "Jouw geloof zal me een worst zijn, maar ben je een leuk mens?". Zo iets?
    En foto 1 lijkt mij de beste straf voor die mafketels. Ze willen toch aandacht? Prima hoor, ik gooi wel.
    Ik bibber na bij chocolademelk en een hele zoete slice met chocola. Daarna toch maar naar de Waitangi treaty grounds. 50 dollar, weer inclusief een 30 min. Maori show. Laat maar, ik ben niet in de stemming. Niet het goede seizoen voor Haruru falls, maar toch grappig.
    Ri Kerikeri dus, weg best druk, wel een vluchtstrook of voetgangers pad er naast, waar ik dan maar op fiets.
    De camping waar ik op denk te mikken bestaat hier niet, dus sta ik nu op een "boutique camping". Hartstikke leuk en net zo duur als anders. Er zijn weer wandelingetjes, eerst maar eens kijken waar ik morgen zin in heb. Ik doe alvast een miniwandeling naar voorheen het oude postkantoor, daarna werd het 4square. Ik hoor weer een nieuwe vogel, soort ouderwetse toeter: toch wéér een Tuï. Mag ik er 1 meenemen?

Edo en Ilse

Die Waitangi Treaty Grounds zijn wij ook gillend van weggelopen na het zien van de toegangsprijzen. Belachelijk voor zo'n historisch stuk NZ. 😡 E.

Edo en Ilse

Kan me voorstellen dat het gedoe in Utrecht je erg raakte. Vooral als je zover weg zit.... Keep up the traveling spirit. Je leest toch niet voor niets niet het nieuws? Ga er dan vooral nu niet mee beginnen aub in je laatste anderhalve maand. ❤️❤️❤️ E.

Astrid van der Zouwen

Doe ik ook niet, ik kreeg het geappt.....