• Day 106

Yak Kharka -> Phedi

March 27, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 6 °C

אחרי הלילה החוויתי קמתי בבוקר רק עם קצת בחילה שנשארה. כמובן סיפרתי לכל החברים על עלילות הלילה שעברתי, וכולם שיתפו בחוויות הלילה שלהם, בעיקר על כמה פעמים ומתי הם קמו לפיפי במהלך הלילה, והופתענו שלא נפגשנו אחד עם השני.
    חישובי כספות, שוב חסר כסף ואז יש יותר מדי ובסוף הכל מסתדר. לפעמים מרגיש שהאתגר הכי קשה של הטרק זה לחשב את החשבון שצריך לשלם כל בוקר.
    יצאנו לדרך, מלא טישו בכל כיס אפשרי כדי לקנח את האף שנוזל, עם מיקרו פליז עלינו, שנראה שלא הולך לרדת מאיתנו כל היום בגלל הקור. יום קצר יותר אבל עולים אותו גובה כמו אתמול, כלומר העליה יותר חדה. ואכן כך היה. היו עליות שהיה דיי קשה לעלות גם בלי אתגר החוסר בחמצן, ובסיטואציה הזו זה בהחלט היה לא קל בכלל. אבל שוב בקצב איטי הפעם של הצטרפה אליי לחבורת הספסל האחורי, נהננו ממוזיקה רגועה ומהנוף המטורף שמסביבנו.
    עצרנו לפקל בנקודת תצפית מהממת, התחרדנו מכמה דקות של שמש, במקרה כל הישראלים שאיתנו במחזור בדיוק גם הגיעו לנקודת תצפית באותו זמן וישבנו שם על האבנים המדורגות כמו בתמונה מחזור של כיתה ו׳3, ופוספא הפורטר של בר לימד אותנו שיר נפאלי (כמובן עדין המיקרו פליז עלינו כי קפואא). סיימנו את היום בשעה מוקדמת, קצת מנוחה, ושוב עולים עוד איזה 100 מטר כדי להיות בגובה יותר גבוה מהמקום שאנחנו ישנים בו, זה עוזר להסתגלות. זה נתן לנו ספויילר לא נעים למה שהולך לקרות לנו מחר לפנות בוקר, כי זאת אותה העלייה שנעשה מחר לפני הפס. ישבנו שם איזה חצי שעה עם מוזיקה רגועה, מנסים להכחיש את מחר, לא ברור אם בגלל שמבואסים שזה היום האחרון בטרק וזה כבר נגמר, או שנמנעים מלחשוב כמה קשה יהיה לנו מחר. נהנים מכל היופי הזה שמחר הולך להיגמר לנו, וחזרנו למטה.
    היום יש פטור ממקלחות כי זה היום האחרון אז הלכנו להחליף בגדים במטרה לגזור כמה שיותר קדימה ככה שיתאימו גם להיום בערב, וגם ללילה, וגם למחר בבוקר, ונוכל להימנע מהחלפות בגדים בקור הזה.
    אחרי שהתחננו לבעלי המקום שקפוא לנו סוף סוף הדליקו את ההסקה וישבנו כל הישראלים סביב החימום, אכלנו ארוחת ערב טובה (אני אכלתי בלי שום!!!!), הזמנו אוכל למחר+טייק אווי למסלול והלכנו לישון עם שעון מעורר ל4:00 בבוקר.