Satellite
Show on map
  • Day 7

    Hasta la vista-Dag7

    May 11, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 24 °C

    Gisteravond heb ik mijn vakantie heerlijk afgesloten in Yumbo. Nadat de bus weer eens een kwartier op zich liet wachten, heb ik heerlijk gegeten bij El Toro. Na het eten wilde ik graag weer naar Ricky’s dus dat heb ik gedaan. De drag queen die me had begroet twee dagen geleden had me herkend en ik kreeg twee zoenen van hem/haar. Ook de barman had me herkend dus het was gelijk een gezellige boel. De show van de avond was weer een groot succes! Ik heb me rot gelachen.

    Even later kwamen er twee (homo) mannen naast me zitten en na nog geen minuut zongen we met z’n drieën keihard mee met Bohemian Rhapsody. Vanaf dat moment waren we besties volgens mij🤞🏻De rest van de avond heb ik het gezellig gehad met de Britse Nick en de jongen wiens naam ik vergeten ben. Ook heb ik een boterham in m’n gezicht gekregen (onderdeel van de show, soortvan...) en is mijn drankje wel twee keer compleet omgevallen (de tweede keer was níet mijn schuld).

    De volgende ochtend.. de dag van vertrek😞 de wekker ging om 09:00 en had daarna dus nog drie uur om even te douchen, eten en in te pakken. Dit ging allemaal vlotjes en voor ik het wist stond ik met mijn koffer gepakt bij de voordeur. Ik heb het heel fijn gehad in mijn kamer. Weliswaar zonder tv aansluiting, een kraakbed en nog een baby kakkerlak vermoord te hebben😅

    Ik had nog drieënhalf uur te gaan voordat ik weer opgehaald zou worden door de Canary Shuttle. Ik heb deze drie uur nog even bij het zwembad gezeten waar ik weer eens zonder weten ben verbrand🙃

    Eenmaal aangekomen op het vliegveld waren de rijen overal erg kort en was ik binnen vijf minuten ingecheckt en gecontroleerd door de douane. Ik besloot nog wat te gaan eten, maar natuurlijk kies ik altijd te verkeerde rijen!! Ik was van rij gewisseld omdat die kassa net openging. De vrouw voor mij ook, die acht man vertegenwoordigde. Dus dat heeft even geduurd😅

    Nu zit ik uit te buiken en wacht ik tot ik over een half uur kan gaan boarden bij gate C17. Het begint al goed; de vlucht is een half uur vertraagd. Maar goed, zolang we maar heel aankomen op Schiphol.

    Zodra ik thuis ben gesetteld zal ik nog een laatste keer dit blog updaten met mijn algemene indruk van deze reis en hoe ik dit nou ga toepassen in mijn leven en toekomstige carrière.
    Tot over een paar uurtjes. Hasta la Vista Gran Canaria!🏝
    Read more