• Day 11

So long seoul

September 17, 2022 in South Korea ⋅ ⛅ 27 °C

סיכום קוריאה

אז ביומיים האחרונים חזרנו לסיאול המדהימה והצלחנו למצוא מלא דברים חדשים לעשות בה,

ביום הראשון הלכנו לשוק פשפשים מטריף ביותר שמכר מצלמות וטלפונים בני חמישים שנה ויותר , שלל קונסולות ישנות ומלא מרצ'נדייז מקורי ממלחמת קוריאה שהיה מגניב ביותר לראות ולהתרשם ממנו. אחרי זה גם אכלנו שם במשבעה המקומית והתחלתי קצת לאהוב את המנות בשר מאיברי חזיר שונים ושומניים למרות שאין ספק שאותם נשאיר לקוריאה. אחרי זה קצת שוטטנו בין החנויות וינטאג' הרבות שיש פה ונראה באמת שסיאול פיצחה את אומנות התיירות של המערב והיא מציעה שפע בלתי נגמר של עיסוקים שממש מונגשים עד אליך . כיף.

אתמול הלכתי עם חברים שהכרתי לטפס על איזה הר באיזור בטיפוס שהיה אמור להיות קליל אבל בפועל היה די מאתגר ואפילו קצת מסוכן מה שהכניס מלא אנדרנלין לטיפוס וממש עשה חשק לחזור כבר לטבע . כמובן שהיינו המערביים היחידים שם אז זכינו להצטלם עם מלא חבורות של קוריאנים שעם אחת מהן אפילו המשכנו לטייל והצלחתי לנהל אחלה שיחת גוגל טרנסלייט עם אחד מהם.

לכבוד הערב האחרון ישבנו עם קריסמס חברינו הקוריאני מהערב הראשון לבילוי חגיגי אחרון ואפילו פגשנו איזה הומלס שמוכר יין אורז בשם מאקוגלי ומזמר מילים באיטלקית וקריסמס הכיר מימיו כסטונדט

הוא התעקש להיות השוגר דאדי שלנו (למרות התנגדות קלה ביותר כיף עם הנדיבות הקוריאנית), ושיכר אותנו במועדון היפ הופ עם מלא קוריאנים שהיו חברותיים ומרימים והיה מגניב רצח וסגר בטוב את החוויה

עכשיו כבר עם הפנים ליעד הבא שהוא גם האחרון לטיול זה😔, לפגוש את איתוש באי וודאות המרגשת והמושכת של מונגוליה הקפואה (מינוס שש באולן באטאר היום בלילה) מעניין הולך להיות בטוח , מקווה לחזור עם כמה שיותר מורקים בשביל הקוראים הצעירים פה בקהל