Satellite
Show on map
  • Day 36

    Ostatnie spacery w Kioto

    August 10, 2023 in Japan ⋅ 🌬 32 °C

    Ostatni dzień w Kioto. Spakowałam się do końca, zjadłam śniadanie i wyruszam na wyprawę. Idę sobie w stronę Higashiyama Jisho. Po drodze natknęłam się na pchli targ pod Heian Jingu, oraz wstąpiłam do Okazaki jinja, by zdobyć wpis do mojego goshuina! Z królikiem! Bardzo miły to był spacer, bo szlam sobie wzdłuż rzeki słuchając podcastu.

    Dotarłam do Higashiyama Jisho i muszę przyznać, że była warta ta moja wyprawa. Bardzo ładna świątynia, zielono, dużo drzew i mchu! No i widok na okoliczne domy.

    Potem powoli przechadzam się pobliskimi uliczkami, kupiłam magnesy dla mamy! Żeby już mnie nie pytała!
    Idę sobie powoli, mijam sporo innych świątyń. Biorę plecak z hostelu i idę na stacje. Jadę do Osaki.
    Do domu dotarłam jakoś koło 16:00. Biurokracja i takie tam. Czegoś szukam, coś czytam, na coś patrze. Pocwiczylam, poszłam się przejść i zadzwoniłam do taty. I to chyba tyle, potem już tylko spanie.
    Read more